Handig is om erbij te vermelden om wat voor display het gaat. Wat voor radio etc. Er zijn namelijk heel veel soorten displays.
pcnerd
Take a parachute, and jump!
je kunt een lcd display zowiezo eigenlijk niet zelf programmeen, je kunt hem soms in combinatie met een μC gebruiken, maar dan moet je wel weten wat voor. Foto's zijn ook altijd erg handig.
Misschien is het zelfs nog handiger om een foto te maken van het display zelf. En eventueel de tekste te posten. Het is namelijk niet echt een super bekend merk zo te zien. En heelvaak worden dezelfde display's ook in andere aparaten gebruikt waardoor je dus meer kans op antwoord hebt.
Maar ik gok dat het 1 of ander low budget display is en dat het misschien makkelijker is om een hitachi (of compatible) display te kopen en daarmee eerst mee gaan experimenteren. Ik gok dat dat makkelijk is.
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
forget it. die dingen zijn custem en hebben meestal gediplexte of getriplexte backplanes. ( multilevel aansturing ). als je geen processor hebt met lcd aansturing lukt dat niet.
Op 29 november 2007 18:12:24 schreef microfoon:
nou dan weet ik dat want ik hebt hem net de container in geggooid.
Je had hem niet zo snel moeten wegkieperen, Gerhard, ik had je allicht een schema kunnen bezorgen.