Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
4 schroefjes 
Ik wou hem eerst lijmen,
Maar met dom geluk beschig ik dan de lak, omdat ik de gepoten kant naar de kast wil lijmen.. ,
Zoals je hem nu ziet licht de gespoten kant ook naar onder, vind ik mooier zo..
En minder snel beschadiging aan de lak 
pros
Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
"Al doende leert men" zei grootvader Prosper (Prospeir) lang geleden. En daar ben je blijkbaar mee bezig - met bevredigend resultaat, zo te zien...
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Je moest eens weten hoevaak ik niet iets inelkaar heb gezet om te ontdekken dat ik *net* iets over het hoofd had gezien. 
(vooral berucht: je zet iets in elkaar, past niet, bedenkt een oplossing -- geniaal, alleen daardoor past *iets anders* weer niet.
)
Technojunk
Denk maar zo,
Je bent niet de enige
ik heb het ozo vaak 
1 regel die ik nooit meer vergeet:
2 keer meten 1 keer zagen
desnoots 3 keer..
[Bericht gewijzigd door Technojunk op (41%)]
Technojunk
pros
Op 1 december 2007 20:45:47 schreef shiptronic:
3x zagen , en nog te kort
Plaats dat zaagblad dan toch anderstevoren in de zaagboog, verdorie!
Technojunk
Mijn techniek-leraar zegt ook dat de zaagtantjes naar het handvat moeten wijzen..
Zo krijg ik geen mm hout gezaagd!
pros
Dat hangt af van de zaag. Sommige zagen "trek" je. Een figuurzaag bv. Andere zagen "duw" je. Een jefzaag (St-Jozefszaag) of een traditionele boogzaag voor metaal.