Jouke
Met geld moet je creativiteit bekopen.
die van mij ook, woensdag om 11uur betaald vrijdag om 11uur binnen. super!
Op 9 mei 2008 10:55:40 schreef Mr GAmba:
Maar omdat je de bordjes importeert vanuit buiten de EU moet je ook BTW rekenen. En voor die BTW krijg je na een paar dagen een mooie rekening van FedEx of DHL. Het is maar een tip hoorDie BTW komt ook nog op de prijs van het "commercieele" DE1 bordje.
owja, even niet aan gedacht tsja, dan wordt het voor 100 euro doorverkopen zodat het een beetje rendabel wordt. En dat verkoopt lang niet zo makkelijk
EdwinNadorp
Koop hier uw kristallen bol - in 2008 ga ik m'n projecten afmaken, echt waar ....... nouja in 2009 dan ..... ehh 2010 ....
Was denk ik wel vandaag aangeboden maar vrouw was niet thuis
Morgen heeft ze straf zodat ze hem wel kan aanpakken, hopelijk wordt hij dan nog een keer aangeboden en kan ik dus erachter komen dat ik geen idee heb waar te beginnen .
Ik heb nog geen nieuwe betalingen binnen gekregen. Toch 2 betalingen binnen. Maar ik denk dat de postbank weer eens problemen heeft. Sowieso kan ik vandaag niks versturen, dus dat wordt dan morgen.
Die van mij is ook binnen, ben helaas nog niet thuis dus moet nog even wachten tot ik er mee kan spelen
Bedankt idd geval voor de snelle levering!
Op 12 mei 2008 00:01:49 schreef Mathieuke:
En Mr.Gamba, al een update qua betalingen ?
Je betaling is binnen hoor .
En Mr GAmba, heb je nog MAXII micro kitjes?
Anders voor mij ook graag ééntje.
Ik hoor het wel
Merci
Jups ik heb er nog 4uh 3.
Mail komt jou kant op, als je mail openbaar is
[Bericht gewijzigd door Mr GAmba op dinsdag 13 mei 2008 22:27:33 (20%)]
Op 13 mei 2008 21:09:12 schreef Jakasol:
En Mr GAmba, heb je nog MAXII micro kitjes?
Anders voor mij ook graag ééntje.
Ik hoor het wel
Merci
Wil je even je mail adres openbaar maken, of een mailtje naar mij toe sturen?
EdwinNadorp
Koop hier uw kristallen bol - in 2008 ga ik m'n projecten afmaken, echt waar ....... nouja in 2009 dan ..... ehh 2010 ....
Vandaag mijn pakketje opgehaald bij het postkantoor.
Achteraf heb ik onnodig zitten wachten, hij werd maar 1x aangeboden en de volgende dag kon ik hem al afhalen bij het postkantoor. Ik had beter moeten lezen.
Nu even alle lof naar Mr GAmba, perfect verpakt en razendsnel verzonden!
Ik hoop dat ik snel tijd heb om ermee te gaan spelen.
Het MAXII bordje is ontvangen.
Ik kijk uit naar u ontwerp voor uitbreidings bordjes.
Dank voor uw werk.
Ken waldek
imagination is more important than knowledge
Mr GAmba , als er nog een bordje over is zou ik deze wel willen nemen...
email verzonden...
[Bericht gewijzigd door Ken waldek op zaterdag 17 mei 2008 00:07:41 (13%)]
Ehm, over? Als je die van mij maar niet weggeeft want die moet ik nog komen ophalen .
Die van jou ligt nog veilig te wachten tot ik een antwoord op het ophaal mailtje krijg . Of is die niet aangekomen ?
Beste,
Zou er nog een nieuwe ronde komen? Ik heb ook interesse in een Terasic Alterea DE1 board...
Thanks
Op 16 augustus 2008 10:22:12 schreef partytubie:
Beste,
Zou er nog een nieuwe ronde komen? Ik heb ook interesse in een Terasic Alterea DE1 board...
Thanks
Hoeft niet, Mr Gamba heeft ze op voorraad in z'n webshop.
Zie zijn signatuur, onderaan de post boven die van jou.