Inloggen met mobiele telefoon

Hallo allemaal, ik had even een vraag aan de moderators i.v.m. inloggen met mijn mobiel! Dit lukt soms wel, dan weer niet of ik word ineens uitgelogd. Is het toegestaan om via een mobiele telefoon op het forum te gaan en hebben meer mensen dit probleem??

Nieuw project: Schakeling bouwen met paprika chips! Als ie niet werkt, eet je 'm gewoon op...

Ik Co wel eens op mijn iPod en dat werkt netjes.

Misschien even de koektrommel leegmaken en niet locken aan een ip-adres ?

ik kom ook wel eens op mijn mobiel online via wifi (nokia n95) daar gaat het perfect , lekker Co'en via tv-out naar de tv :+

mischien heb je een vinkje gezet bij "koppel mijn sessie aan mijn ip-adres"? Dat er een controle plaatsvind en je wordt er dan afgegooid? Dit heb ik nog wel eens bij andere fora als ik ff snel overschakel naar mijn laptop

Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl

koppel aan IP is gekoppeld aan je ip naar de buitenwereld toe lijkt me, en dus niet aan een intern ip...

Henry S.

Moderator

IP dat je van je provider hebt gekregen, en die verandert bij diverse providers en natuurlijk helemaal bij mobiel gebruik omdat de vraag nog niet zo groot is. In Belgenland zijn de adressen ook dynamisch itt de meeste Nederlandse providers.

Goede providers geven je een IP adres voor het leven.

Dus als je je IP koppelt wordt je bij het volgende bezoek met een dan ander IP meteen weer uitgelogd omdat je dan 'onbetrouwbaar' bent.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Heb het inmiddels voor elkaar! Het lag aan mijn mobiel, volgens de plaatselijke telefoonwinkel hier stond het geheugen van mijn mobiel te vol en werd ie er debiel van :-) . I.i.g bedankt voor jullie reacties, ga ik weer vrolijk verder C.O.-en

Nieuw project: Schakeling bouwen met paprika chips! Als ie niet werkt, eet je 'm gewoon op...