Op 4 oktober 2008 17:13:30 schreef Lucky luke:
[...]
Mee eens, maar die pic limit de stroom toch op 25mA?

Nee! De PIC kan MAX 25mA leveren op die poort, dus jij moet zorgen dat het niet boven die 25mA komt.

Op 4 oktober 2008 18:06:37 schreef Lucky luke:
Tijd om turbokeu's kakelende voeding eens opnieuw te bekijken.

Als je wil kan ik je de 'kritische' onderdelen (inductor, MOSFET, fast diode en HV elco) opsturen tegen kostprijs + verzendkosten.
Is beter dan dagen aan te modderen met ongeschikte componenten...

Op 6 oktober 2008 18:15:23 schreef Lucky luke:
Ik stuur je een mailje. :) Dankjewel.

Ontvangen.
Ik antwoord je zodra ik alle onderdelen bij elkaar gevonden heb (ik heb een magnifieke Raaco ladentoren met 600+ laadjes maar deze zijn nog niet gelabeld....)

Op 6 oktober 2008 20:23:41 schreef 19roland70:
@ turbokeu : Zou je dit voor mij ook opsturen , ik zit namelijk ook met het probleem dat ik op 10 plaatsen 1 onderdeel moet kopen

Stuur me een mailtje.

Op 8 oktober 2008 04:06:55 schreef Turbokeu:
[...]Ontvangen.
Ik antwoord je zodra ik alle onderdelen bij elkaar gevonden heb (ik heb een magnifieke Raaco ladentoren met 600+ laadjes maar deze zijn nog niet gelabeld....)

Mailtje ook ontvangen maar door de week heb ik weinig of geen tijd wegens mijn werk.
Ik zal dit weekend de componenten opzoeken in de 600+ laadjes (in feite ongeveer 450 vermits een 150-tal laadjes door weerstandenreeksen ingenomen worden) en laat je en Lucky Luke iets weten.

PS: ik moet echt eens werk maken van het labelen van de laadjes...
Ik heb hiervoor een half jaar geleden 2100 stuks Avery laserlabels van 46x11mm (84 labels/blad, 25 A4-bladen) aangeschaft, samen met de (gratis te downloaden) Avery DesignPro 5 Lite software.

Ik wachtte op antwoord van Lucas (Lucky Luke), zopas ontvangen dus kan ik morgennamiddag na werk (ik begin om 6:30) naar het postkantoor met de bubbelomslagen (ik wou geen twee maal file doen).

Op 16 oktober 2008 16:17:48 schreef Turbokeu:
Ik wachtte op antwoord van Lucas (Lucky Luke), zopas ontvangen dus kan ik morgennamiddag na werk (ik begin om 6:30) naar het postkantoor met de bubbelomslagen (ik wou geen twee maal file doen).

mail dan even je gegevens (bank)