hoi Martin D
Aangezien jij dan al ervaring hebt, heb ik enkele vraagjes.
Welke sofware gebruik jij om de cnc tafel aan te sturen of welke software raad je aan.
Welke freesjes gebruik je, met welke freesje kan je een baantje tussen twee ic pootjes verkrijgen?
waar kan je deze freesje best kopen?
Ik ben nog niet zover dat ik een freestafel heb opgebouwd, maar heb ondertussen al bijna de nodige materialen verzameld om en cnc tafel te bouwen.
M.v.g.
K8000
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
ik wens jullie veel success.
ikzelf heb een LPKF95S. Ding heeft nooit correct gewerkt Software blokkeert , systeem blokkeert. Ze hebben hem 4 maal komen repareren en uiteindelijk een compleet nieuwe geleverd. En nog werkt ie niet correct. Tis jammer. ding kost tegen de 40000 euro ...
free_electron
mocht je hulp nodig hebben met de LPKF95S ben ik berijd om eventueel de machine voor je af te stellen en ook kijken of er met jou machine een andere oplossing is zoals besturing / software.
Nu heb je er ook niets aan als het problemen blijft geven..
Mogge K8000
hier kan je de deze frezen kopen speciaal voor pcb's
het zijn wel dure jongens maar dan heb je ook wat.
voor het frezen van printbanen ben je 40 Euro per 5 stuks kwijt (erg kwestbaar maar goed ) voor het frezen van de outline van de pcb's ben je zo'n 22 Euro per 5 stuks kwijt
de prijzen zijn excl BTW en verzendkosten.
deze heb je echt nodig omdat de printplaten gemaakt van epoxy en glasvesel .... gewone freesjes zijn dan ook met 2 minuten naar de kl*te
Gr Martin
hallo , ik ben ga begin met mijn gip : ik moet een automatische boormachine maken , iemand tips of links waar dat ik informatie en hulp kan vinden .... hier is een voorbeeld van hoe mijn gip moet ongeveeruitzien:http://www.youtube.com/watch?v=MXOUhcixiYY
gtrs porto7
jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
met de zoek functie is op deze site voldoende informatie te vinden en voorbeelden.
De laatste post in dit topic was van 2005, misschien had je beter in een recenter topic kunnen reageren of een nieuw topic aanmaken.
GerardMonique
soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.
Op 20 oktober 2011 18:13:57 schreef porto7:
hallo , ik ben ga begin met mijn gip : ik moet een automatische boormachine maken , iemand tips of links waar dat ik informatie en hulp kan vinden .... hier is een voorbeeld van hoe mijn gip moet ongeveeruitzien:http://www.youtube.com/watch?v=MXOUhcixiYY
gtrs porto7
@porto7: Maak een eigen topic aan, en niet bij een ander inmengen.