jammer schakeling

Dit topic is gesloten

Beste Moderators,

Mijn excuses voor het plaatsen van een topic dat uw forum niet toestaat, maar mijn indruk was sinds er ook zat op dit forum over (illegale) FM Bugs te vinden is, mijn verzoek voor een schema voor sweep oscillatortje binnen de grenzen van dit forum zouden vallen.
Niet dus...... n'tikkeltje betuttelend, maar ik zal er niet wakker van liggen.
Als ik in de toekomst weer iets zoek waarvan ik niet zeker weet of het door de circuitsonline beugel kan zal ik het elders zoeken.
Maar ik zou de illegale afluisterzendertjes er dan ook afhalen.

Mvrgr, Dodger

klein is fijn

Moderator

Het topic is niet alleen gesloten vanwege de zender, maar vanwege het gebruikt ervan. Aan dat soort kinderachtige dingen werken we niet mee.

Ik denk dat hier geen elctronische oplossing voor te vinden is.

Gewoon eens praten met de mannen en anders:http://search.seton-signalering.nl/?SI=7c80907e-1a45-47dc-b8...db%7e49.36

Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!

Als ik het me goed herinner is het bouwen van FM bugs niet illegaal enkel het gebruik ervan ;)
dit geheel terzijde natuurlijk. Ga gewoon eens praten met die mannen en neem een paar pintjes mee, ze zullen wel stiller zijn daarna en anders morc zijn oplossing gebruiken..

'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)

Morgen om een uur of drie half vier een krat bier neerzetten en een biertje meedrinken en terloops opmerken dat je last hebt van de radio en vragen of het wat zachter mag.

Maak me niet gek, ik ben al gek.
Henry S.

Moderator

Op 28 mei 2009 18:38:13 schreef Dodger:
Maar ik zou de illegale afluisterzendertjes er dan ook afhalen.

Niet, want dat is niet het probleem, maar dingen bouwen om perse mee te gaan storen staan we niet toe.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten