mag het oude uiterlijk terug?

Na een paar dagen op de nieuwe site gelezen te hebben ben ik het met marco69 eens. Bij mij komt nuttig boven een mooie layout, dat is mijn mening. Maar als aan de nieuwe layout nog wat gesleuteld wordt, kan ik daar zeker wel mee leven.

Op 14 augustus 2009 08:55:21 schreef Tim Blanckaert:
[...]mensen kopen om de zoveel jaar ook een nieuwe auto of nieuwe gsm...en veelal is dat niet omdat het beter moet zijn, maar gewoon omdat ze eens iets nieuws willen, iets anders...

Ik koop pas nieuw spul als het oude spul stuk is :)

Congratulations on your purchase. To begin using your quantum computer, set the power switch to both off and on simultaneously

Ik ben al helemaal vergeten, hoe de oude layout er uitzag... :-)

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
Congratulations on your purchase. To begin using your quantum computer, set the power switch to both off and on simultaneously

Poll: oude of nieuwe layout?

Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=341025&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

kom maar op met de stemmen.

Ik denk niet dat het nou echt zin heeft om met zo'n poll te komen. De oude layout komt heus niet zomaar terug. Er zit een hoop tijd in de vernieuwing van de site en hoewel dit topic een nogal negatieve bijsmaak heeft, kun je ook best wat positieve veranderingen bemerken!

Ja, ook van mij had het mogen blijven zoals het was, de eenvoud was een deel van het succes van CO, maar ik snap ook zeker wel dat een fris nieuw uiterlijk er een keertje aan zat te komen; je mag je best een beetje hip profileren als electronica-site. Ik hoop (en denk) echter wel dat er nog wel iets met het terugbrengen van de rust in de forum-posts geprobeerd wordt.

If you want to succeed, double your failure rate.

ik denk dat dat ook is wat iedereen probeert te bereiken als ze zeggen dat het oude uiterlijk terug moet. Ik vind het mooi maar niet functioneel. En dat is wel het belangrijkste.

Als er iets gedaan wordt aan die vermoeiende fades onder elke post dan mag de nieuwe gerust blijven van mij! Een egaal kadertje (of dikke lijn) dat niet overlapt met de tekst bijvoorbeeld, al dan niet met de signature erin. Die balk bestaat nu uit 4 kleuren, ik denk dat het al een hele verbetering zou zijn als de bovenste wegvalt. Twee kleuren lijkt me ideaal, een donkere smalle band onderaan en een lichtere band erboven, waar de signature (maar niet de tekst!) in staat.

[Bericht gewijzigd door pieterprovoost op vrijdag 14 augustus 2009 11:31:00 (36%)

Naar mijn idee is de layout het zelfde... alleen grafisch istie verandert.

Die poll hier is natuurlijk waardeloos. De mensen die blij zijn met de nieuwe layout kijken niet meer, en gaan zeker geen 14 pagina's lezen om bij deze poll uit te komen.

Dan zou hij op de voorpagina, of liever in een balkje links of rechts moeten staan. Gekoppeld aan gebruikersnaam, nu is cheaten wel heel makkelijk.

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

fun ? is dat niet tegen de regels :p

[Bericht gewijzigd door Mr. Digital op vrijdag 14 augustus 2009 12:07:50 (65%)

slimme mensen vinden oplossingen, genieën vinden problemen.

Op 14 augustus 2009 12:00:42 schreef RoelA:
De mensen die blij zijn met de nieuwe layout kijken niet meer.

Ik wel :), ookal vind ik de layout goed, toch blijf ik kijken naar wat ze hier allemaal zitten te mekkeren.

Iedereen die het niet meer functioneel vindt, kan ik echt niet volgen.. De site is op enkele functioneel VERBETERINGEN na, zoals de toolbox in het antwoordvenster, krak hetzelfde. Enkel de 'couleurekes' zijn anders..

Die gradiënt dat tot in de tekst uitvloeit, vind ik ook iets minder overzichtelijk. Dat had ik in het begin ook direct gezegd maar verder geen opmerkingen.

True story bro!

Daar moet ik je gelijk in geven Mr. Digital :P Maar een plaatje posten met wat links erbij wat toevallig een poll is kan toch geen kwaad? Neen, natuurlijk kan je er geen waarde aan hechten, maar het is wel leuk om te kijken hoe de verhouding ligt

Sine

Moderator

Wat was het ook alweer ....

83,56% van alle statistieken zijn waardeloos ;)

Yup, dat is statistisch bewezen:9

Maak me niet gek, ik ben al gek.

En dus is ook dat een verwaarloosbaar feit :p

DE OLDE

Overleden

Ik heb het nu een paar dagen aangezien, maar voor de leesbaarheid zou een iets grotere en vettere letter wel prettig zijn , ook de grijze letters vind ik toch wel vermoeiend. Ik begrijp dat er vele uren werk in zit en het is niet prettig als het dan afgekraakt wordt, ik wil dat ook beslist niet doen, alleen een iets grotere en/of vettere letter. Ik dacht dat zoiets toch ook niet zoveel werk is.

Wat Lefert levert, levert anders geen mens.

Op 14 augustus 2009 09:32:22 schreef shizzle dizzle:

[...]
Ik koop pas nieuw spul als het oude spul stuk is :)

het was gewoon om te vergelijken...
ik koop ook alleen iets nieuws al het stuk is, maar een goed onderhouden website gaat niet stuk ;)

Diamon

Golden Member

Jammer dat er niet echt op vragen, suggesties inhoudelijk wordt in gegaan door Modjes.

Frederick E. Terman

Honourable Member

Op 14 augustus 2009 15:20:27 schreef Diamon:
Jammer dat er niet echt op vragen, suggesties inhoudelijk wordt in gegaan door Modjes.

Joh, we zijn net drie dagen en een paar uur bezig. Ik denk dat ze 't even laten bezinken en alles rustig lezen. Dat zou ik tenminste doen.. :)

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
pa3gws

Golden Member

Ik zeg wat mod dat mod houden zo. :-)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Jeroen

Moderator

Op 14 augustus 2009 15:20:27 schreef Diamon:
Jammer dat er niet echt op vragen, suggesties inhoudelijk wordt in gegaan door Modjes.

Jullie suggesties worden meegenomen, we kijken momenteel wat we kunnen doen om een aantal zaken te verbeteren.

ik moet zeggen dak na enige uurtjes rondneuzen al weer gewend ben en er veel mooie verbeteringen bij zijn gekomen :D

Ga zo door :D en houden dit uiterlijk ;) is meer eigentijds ;)

Gr. Red-E || There are only 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't ||
Diamon

Golden Member

Op 14 augustus 2009 15:50:24 schreef Jeroen:
[...]
Jullie suggesties worden meegenomen, we kijken momenteel wat we kunnen doen om een aantal zaken te verbeteren.

Misschien een idee om die verbeterpuntjes op voorhand al openbaar te maken aan de leden zelf. Op die manier krijgen jullie niet steeds weer dezelfde punten te horen, en weten wij zelf ook welke punten worden aangepakt.