iemand die me in contact kan brengen met chuckie (tom de goede). heb die al een mail gestuurd, maar krijg geen antwoord.
ik had zo een kif kitje gekocht, en zat een briefje in voor de betaling. alleen aanvaard men pc banking het rekening nr niet.
iemand die het anders heeft voor mij?
dit was het doorgestuurde rekening nr
NL SNSB XXXXXXXXXXX
voor iban verwacht ik normaal 5x 4cijfers en dan 2 cijfers (22karakters dus).
t begint nu toch al lang te duren dat ik het kan betalen
[Bericht gewijzigd door GJ_ op (2%)]
pros
Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
morc
Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!
Het siert je dat je graag wil betalen maar haal die bank gegevens even weg.
Chuckie is redelijk aktief nog op de site dus die zal het wel lezen en kan hij je alsnog de juiste gegevens mailen.
Evt. heb ik ook nog wel wat gegevens,via mail die ga ik hier niet neerzetten.
Ik zal dezelfde brief gehad hebben denk ik
Als je het het correcte nr hebt zou je het me dan willen laten weten?
Heb al een paar keer een mail gestuurd (3 of 4 keer)
En ik heb ook al een keer vermelding gemaakt ervan op het forum waarna hij zei dat we het verder via mail gingen regelen...
(miss kan ik het wel op de volgende Rosmalen betalen...
de vraag is alleen of ik dit jaar weer mag komen.)
e:/
mail staat in men profiel zichtbaar.
Mijn vader heeft gezegd dat je een BIC en IBAN nr moet hebben als je betaald naar het buitenland (correct me him if he is wrong
)
e:/
Ow dan kan jij ons ook niet helpen jmmr
Op 23 september 2009 20:29:36 schreef morc:
Het siert je dat je graag wil betalen maar haal die bank gegevens even weg.
waarom, mag niemand anders nog geld storten misschien?
in die brief stonden overschrijvingsgegevens voor in nederland zelf te betalen, alsook zijn iban en bic nr.
maar zen rekening nr is veel te kort. zowel via KBC als via fortis kan ik niet betalen. en ik koop hopen spullen in duitsland, dus internationaal overschrijven doe ik meer dan genoeg
[Bericht gewijzigd door fcapri op (39%)]
morc
Ik heb ze wel weggehaald alhoewel ik niet aanneem dat Tom er ernstige bezwaren tegen zou hebben. Maar met het plaatsen van dit soort gegevens van anderen (ook al klopten ze niet in dit geval) ben ik ook altijd wat voorzichtig.
Maar zoals Morc al opmerkte, Tom is behoorlijk aktief op het forum, zei het bij vlagen want het is nogal een druk bezet baasje.
heb er te laat aan gedacht, die zin was een copy paste uit de mail die ik stuurde en dacht er te laat aan.
btw morc, men laatste antwoord was meer als grap bedoeld hoor
morc
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Nummers die te kort zijn, zijn eigenlijk altijd postbanknummers (ING tegenwoordig). Die vul je uit met voorloopnullen. Bij andere banken zijn de nummers zelf altijd 9 cijfers lang.