The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
hallo mods,
ik weet het, misschien hebben jullie het al druk genoeg met het uiroeien van spam, maar mij viel op dat bij schakelingen, de schakeling voor Voeding voor buizen hoofdtelefoon versterker een beetje wegvalt.
niet datt ik er mee bezig ben, maar ik was weer eens aan het struinen.
suc6 verder 
Hij is ietsje verkleint op een slechte manier, wat bij een bitmap zonder interpolatie niet zo fraai is.
Maar hij is wel leesbaar, of bedoel je dat niet ?
ElektronThomas
Denk simpel, doe moeilijk
Waarschijnlijk is het die rechter balk die net over het schema heen valt. Al je bij 'Paginastijl instellen' opgeeft dat je de rechter balk weg wilt laten, is er niks aan de hand.
The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Bij mij doet ie het anders prima...
Ik heb dat schema niet eerder bekeken, maar ik snap eigenlijk niet waarom ze daar geen LM317 voor gebruikt hebben. Deze mag ~40V verschil hebben tussen zijn in- en uitgang, dus volgens mij kun je dit gewoon maken, zolang je de uitgang maar nooit kortsluit of het ding in zijn thermische begrenzing laat gaan, want dan is het snel einde oefening.
Hmm, dit zeg ik nou wel, maar is dat helemaal waar? Als je een elco over de uitgang zet, zal het ding bij het inschakelen toch even de volledige voedingsspanning op zijn donder krijgen. Misschien is de regelaar die ze daar gekozen hebben zo gek nog niet.