ACTIE GESLOTEN nu bestellen voor degene die mee doen
ik wil graag een STM8S-Discovery kit bestellen bij farnell.
alleen daarmee kom ik lang niet aan de 50 euro minimum.
het gaat om dit developers kitje:
http://www.st.com/mcu/contentid-130-113-STM8S_DISCOVERY.html?wt.mc_id=…
te krijgen voor de schokkende prijs van wel €6,59 per stuk bij onze vrienden van farnell:
http://nl.farnell.com/jsp/displayProduct.jsp?sku=1775251&action=view&C…
hier komt nog BTW bij, dus 7.84 per kitje
F_E heeft al ervaring met de kitjes, dus even een asociale quote uit een ander topic:
Op 5 december 2009 07:24:59 schreef free_electron:
Da kitje is echt goed. ik heb er een tros liggen
der zit ene touch systeem op als demo , een USB jtag programmer en debugger ( die kan je er af kraken om te gebruiken voor je eigen circuitjes ) en ene cdrom met een compiler en ontwikkeltool. Code is gelimiteerd tot 16K , maar das al flink wat.je kriojgt er de sourcecode van de touchlibrary bij. Je kan eender welke pin en combinatie van pinnen van de cpu als 'touch' programmeren. ti sene leuke processor. En .. hij is zelfs goedkoper dan de goedkoopste pic ...
Er zijn al flink wat klanten voor
ik bestel er zelf een, en er moeten er 8 of meer besteld worden voor de 50 euro verzendkosten.
de IA blijft open tot ik aan de 19 kitjes zit, dus 150 euro, of tot 13 december, welke eerder komt.
ik bestel dus uiterlijk maandag 14 dec, en met de goede shipping van farnell hoop ik alle kitjes voor 20 dec bij iedereen thuis te hebben, zodat we in het weekend allemaal aan de slag kunnen.
kosten komen op 7.84 voor het kitje + verzenden, ik ga ervan uit dat dit door de brievenbus kan, dus dan wordt het verzenden 2,20 en het totaal 10.04 per kitje.
farnell geeft geen korting bij grote aantallen, ik zal even een mailtje sturen of dit nog komt
op/aanmerkingen, meld het even, en dit is alleen voor de dev kitjes, graag geen farnell lijstjes doormailen.
Forumnaam aantal Betaald
Riktw 1 X
Tommyboy 1 X
Bas Smit 1 X
Squant 2 X
Benleentje 2 X
Rink 1 X
help 2 X
RvdW 1 X
atom 1 X
Sphere 2 X
erwinz 1 X
Gert-Jan vd Braak 1 X
GESLOTEN ik wacht op de laaste 2 om het geld over te maken en dan ga ik bestellen
ik bestel pas als iedereen betaald heeft, vooraf betalen dus, ook hiervoor, mailen