[IA]STM8S-Discovery goedkope uC dev kit

Hier is jammer genoeg nog niets, nog meer mensen die nog niks hebben ontvangen?

Henry S.

Moderator

De post heeft het smoordruk door kerstdrukte en de sneeuwoverlast, normale apart ingeleverde post heeft voorrang. Daarna pas kerstkaarten en (brievenbus)pakketjes. Onlinebestellingen zorgen dit jaar ook voor extra drukte.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op woensdag 23 december 2009 17:29:09 (15%)

Deze post is niet door ChatGPT gegenereerd. De 2019 CO labvoeding.

Hier ook nog niks binnen, maar we wachten geduldig af. Ik mis nog meer enveloppen die er normaal gesproken al hadden moeten zijn...

"Hier" is overigens in Delft.

[Bericht gewijzigd door Tommyboy op woensdag 23 december 2009 19:29:15 (11%)

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

vanwege de sneeuwoverlast konden ze niet alle brievenbussen legen hoorde ik vammiddag bij het postkantoor.
ik heb inderdaad 3 enveloppen bij het postkantoor gedumpt en de rest een paar uur later in een brievenbus, dus het kan zijn dat die wat later komen.

Ik heb mijn envelop dinsdag binnen gekregen. Bedankt voor de organisatie.

benleentje

Golden Member

Helaas nu nog steeds niets binnen. Maar elk nadeel heeft weer een voordeel kan nu een jaar lang oefenen voor kerst:P.

Hier in Delft ook nog niks binnen, wel eindelijk wat meuk uit China dat ik meer dan een maand geleden besteld had, en daar 2+ weken op het postkantoor stof heeft liggen happen :P

benleentje

Golden Member

Ik heb vandaag nog steeds niets binnen, zijn er meer mensen die nog niets hebben.

Als het te laat is voor dit jaar is het altijd nog op tijd voor het volgende jaar

Hier is ook nog steeds niets binnen.

benleentje

Golden Member

Gedeelde smart is halve smart. Wat heeft de postbode voor hobby?

Hier wederom ook nog niks. Net wel een postbode aan de deur die tamelijk overwerkt was (had een pakketje voor me: De Buspirate), dus ik denk dat de TNT gewoon een grote voorraad brieven en dergelijke heeft liggen in hun pakhuis.

help

Golden Member

Ontvangen...

En dan nu maar eens kijken wat we er mee kunnen :P

benleentje

Golden Member

Binnen laat de pret beginnen

Hier nu ook binnen. Maar het probleem is dat ik er 1 besteld heb en 2 ontvangen. Ik zal de TS wel even een mail sturen.

Hier ook binnengekomen. Nog geen tijd om mee te spelen, eerst mijn fileserver pimpen :+

@RvdW

Ik heb het omgekeerde probleem, 2 besteld, 1 gekregen. Heb de TS ook een mail gestuurd, hij zou er even naar kijken maar zou met nieuwjaar even afwezig zijn.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Dat is vervelend. Ik heb de TS direct na ontvangst een email gestuurd en nog geen bericht teruggekregen, maar hij is er nu dus even niet.

benleentje

Golden Member

Dit kunnen jullie toch ook onderling regelen. Ik stel voor dat RDW het gewoon opstuurt naar Squant.
Met mailen bereik je toch niets Riktw kan er nu ook niets meers aan doen. Of je kan het volgende doen het terugsturen naar Riktw en dan kan riktw en verder sturen naar de juiste p[ersoon
Maar dat lijkt me een beetje dubbelop.

[Bericht gewijzigd door benleentje op donderdag 31 december 2009 21:31:04 (33%)

beetje druk hier, jammer dat er wat mis is gegaan met verzenden.
als jullie het onderling regelen vind ik het ook goed.
maandag ga ik pas verder regelen, zoals ik zij beetje druk hier

@ RvdW

Kun jij mij een mailtje sturen? Dan regelen we het even buiten riktw om. Okay?

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."