Rosmalen 2010

chuckie

Honourable Member

Hallo beursgangers.
Zondag rijd ik Belgie en Nederland in de rondte om gedoneerde materialen voor de stand op te halen.
Dit is jullie kans als je nog iets te vergeven hebt voor jullie favoriete site.
Gelieve dan via mijn E-mail in mijn profiel contact met mij op te nemen.
Groeten Tom

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Tidak Ada

Golden Member

Ik verwacht je zondag a.s. !
Ben morgen naar Deventer naar de oude radio beurs.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Ik ga naar Rosmalen.
jullie zullen mij herkennen aan het circuitsonline-ic logo

http://sitevantobit.be/tim/elektronica/co%20t-shirt1.jpg

ik zal het opspelden

mijn materiaal gaat morgen met chuckie mee.
zoveel is het niet, maar ik hoop dat de verkoop bij kan dragen aan het in de lucht( of op de server :)) blijven van CO.

zelf ben ik ook van de partij, eerst voor het jaar( en dit jaar staat het vast, voorgaande jaren moest ik afhaken)
en ben te herkennen als een jongen van 15 van ongeveer 1m95, vooral veel zwarte kleren en een groene rugtas...misschien nog een sticker ergens?

( tinus, ik zie u bij de CO stand?)

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

Had er ook graag naar toe willen gaan, maar heb dan nachtdienst.

Dat ga ik dus niet trekken....

Volgend jaar dan maar...

Domoticz en ESP8266, goede combo!!!
Lucky Luke

Special Member

Ik durf geen garantie te geven dat ik er niet ben... ;) Maar de kans is groot.
(waarschijnlijk wordt het een van de (vele) volgende jaren)
Hopelijk zijn er nog wat van de wereldberoemde KIFKIT bouwpakketjes over na afloop. Ben benieuwd wat de mystery kit is.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Ik ben ook van partij en heb eventueel nog één plaatsje over in de auto omgeving Helmond.

Tidak Ada

Golden Member

Ik zal er ook zijn. Ik kom vanuit Arcen (L) en kan eventueel nog iemand meenemen uit de omgeving Venlo. Ga die middag waarschijnlijk wèl vrij laat terug.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
help

Golden Member

Voor de mensen die met het OV naar Rosmalen gaan. Vanaf vandaag zijn de treinkaartjes met fikse korting weer bij het kruidvat http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content.aspx?content=1301…

http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content//banners/2010-10/NS/introductie.jpg

Wel even opletten dat je het kaartje voor de juiste periode koopt !

Shiptronic

Overleden

Voor mij ziet er zaterdag niet gunstig uit, word een twijfel geval, willen evt. mee rijders contact opnemen? BVD.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

@help: ik zal even naar de hoek van de straat lopen. Als ik hem nu niet gebruik dan komt hij een andere keer wel van pas.
Heu, nu zijn ze opeens alleen maar geldig in de treinen van NS? Das flauw, moet er nog een extra kaartje bij..

shiptronic: mail is onderweg.

edit: onhandige typefout

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Shiptronic

Overleden

ja het gaat hard vooruit met het openbaar vervoer als je alles privatiseerd.

laat ze gezien de discriminatie ook maar eens van 1e en 2e klase afstappen :)

Fuck staks voel ik me ook nog schuldig als je met de trein moet, goede motivatie om toch te gaan zaterdag.

MAH you got mail

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

1e klas hebben ze bij arriva ook al min of meer afgeschaft. Als ik uit het zuiden zou komen met een 1e klas kaartje zou ik mij in ieder geval flink bedrogen voelen. In plaats van een luxe plaatst krijg je een standaard stoel, tussen alles wat daar rondloopt met als enige verschil dat je op een (nep)leren zitting zit ipv een stoffig stoeltje. maar dit dwaalt af..

Henry S.

Moderator

MAH even van de trein halen, net als vorig jaar?

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Tidak Ada

Golden Member

Op 9 maart 2010 19:17:18 schreef MAH:
@help: ik zal even naar de hoek van de straat lopen. Als ik hem nu niet gebruik dan komt hij een andere keer wel van pas.
Heu, nu zijn ze opeens alleen maar geldig in de treinen van arriva? Das flauw, moet er nog een extra kaartje bij..

shiptronic: mail is onderweg.

Goed lezen!!! Er staat: "Ze zijn NIET geldig in de treinen van Arriva"

Op 9 maart 2010 20:00:57 schreef Henry S.:
MAH even van de trein halen, net als vorig jaar?

Ik denk dat dat het handigst is. vorigjaar, Meppel?

@TA: goed opgemerkt. Ik moet zelf nog een stukje met arriva, daar zal ik wel aan hebben zitten denken. Arriva zelf heeft dit soort acties niet.. Maar nu moet je dus eerst zelf gaan uitzoeken bij welke vervoerders je allemaal langskomt? Nog even en ik ben 4 kaartjes nodig. arriva,ns,veolia en een stadbus. Lang leve de privatisering :(

[Bericht gewijzigd door MAH op 9 maart 2010 20:45:29 (21%)

chuckie

Honourable Member

Martijn, je hebt nu toch je rijbewijs?
Vanaf het moment dat ik dat had heb ik nooit meer gefietst of mijn rudimentaire corpus neergevleidt in een OV stoel.

Polsbandje is overigens naar je onderweg, net als naar de andere teamleden.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

komt er toevallig iemand langs het station (rosmalen station), die mij mee kan nemen?
ik be niet zo goed met bussen, ik krijg het nog voor elkaar om in friesland te belanden.( en dat vanuit dordrecht :D)

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

vanuit dordrecht is den bosch centraal handiger, en dan buslijn 90 richting grave.

in die bus zitten veel meer (herkenbare mensen die bij het autotron moeten zijn.

bus is niet moeilijker dan de trein. Alleen hebben ze vaak een nummer en 1 richting. op een plek kom je dus twee dezelfde nummers tegen. de ene de ene kant uit de andere de andere. ze rijden dus rondjes..

fred101

Golden Member

De gemiddelde zendamateur is makkelijk herkenbaar volgens een opmerking die ik laatst las: mannelijk, minimaal middelbare leefdtijd, licht kalend en voorzien van een smoezelig linnen draagtasje. Eventueel voorzien van honkbalpet met call en een portofoon microfoon op de revers van zijn jas geclipt. >:-)

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

rofl.

nou, ik ben herkenbaar als een 15-jarige van ongeveer 2m lang, met spikes en een studbelt, en grote groene tas en veel andere plastic tassen voor onderdelen;) en misschien ook nog een sticker iod.
waarschijnlijk ook een Epica bandshirt.lijkt niet op jouw beschrijving, maar ik ben dan ook geen zendamateur...:)
iniedergeval niet doorsnee:D

[Bericht gewijzigd door Henry S. op 10 maart 2010 11:23:51 (37%)

fred101

Golden Member

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs
Henry S.

Moderator

UR7UT ziet er in het echt zo uit, nu nog een linnen tasje erbij.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

de vorige keer, dat ik er was, 2 a 3 jaar geleden was het in ieder
geval heel duidelijk waar je uit moest stappen.

Anders kun je het altijd nog aan de chauffeur vragen. Moet een beetje punker toch durven...?

Ik zal zelf ook met het openbaar vervoer gaan vanuit tilburg. Alleen weet ik nog niet helemaal hoelaat.

[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op 10 maart 2010 11:37:29 (20%)

maartenbakker

Golden Member

Op 10 maart 2010 10:37:51 schreef TechnOoB12:
rofl.

nou, ik ben herkenbaar als een 15-jarige van ongeveer 2m lang, met spikes en een studbelt, en grote groene tas en veel andere plastic tassen voor onderdelen;) en misschien ook nog een sticker iod.
waarschijnlijk ook een Epica bandshirt.lijkt niet op jouw beschrijving, maar ik ben dan ook geen zendamateur...:)
iniedergeval niet doorsnee:D

Ik weet nog niet hoe ik te herkennen ben. Ik denk niet dat ik m'n Epica shirt aan doe, dat vind ik dan weer zonde omdat Simone die erop staat dan slijt, maar bij jouw kledingstijl past het perfect zo te horen ;)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."