Ik heb een oude aeg oko lavamat 6350 gekregen en na altijd goed gewerkt te hebben bij de oude eigenaar en bij mij heeft hij nu kuren.
Hij werkte normaal, pompen, centrifugeren, wassen etc maar laatst had ik een was gedraaid en bleef de klok op einde van programma "hangen", hij was bijna klaar maar het water was niet weggepompt. Ik heb de klok een paar keer gedraaid naar centrifugeren maar hij begon uit zich zelf rond te draaien naar een ander programma. Ik had het gevoel dat hij het programma niet goed pakte. Ik hoorde allerlei geklik van relais maar pakte het programma niet. Uiteindelijk pakte hij wel het programma centrifugeren en dat werkte weer prima. Is dit nog op te lossen? Ikzelf heb redelijk kennis van electro maar met wasmachines heb ik nog nooit gewerkt.
En ik zit een beetje krap bij kas nu dus reparen zou fijner zijn dan een nieuwe moeten kopen.
Behalve die ene keer toen ik klein, jaar of 10, was. Toen heb ik op mijn verjaarddagsfeestje met mijn vrienden er eentje helemaal gesloopt.