Pinout Auto connector to ISO connector

Afgelopen week is er ingebroken in mijn auto. Gelukkig hebben ze mijn auto-iso connector voor de autoradio niet meegenomen.
Helaas de auto radio wel, nu moet ik een nieuwe radio hebben en aangezien ik over 1 week op vakantie ga wilde ik in ieder geval de iso connector op aansluiting controleren.

Nu heb ik een schema gemaakt om te controleren of alle pinnen goed moet erlkaar verbonden zijn, echter twijfel ik bij een aantal pinnen:
http://img6.imageshack.us/img6/342/autocg.jpg

In deze foto zijn de dikke strepen de pinnen waar ik over twijfel. Kunnen jullie me hier feedback over geven. De auto heb ik zo gekocht (anderhalf jaar geleden) en nooit naar gekeken. Nu wil ik het even checken om de radio komend weekend makkelijker te kunnen inbouwen.

Na zoeken op google post ik dit artikel, misschien dat je hier nog iets uit kan halen.

GJ_

Moderator

Als je slim bent ga je gewoon naar de garage zo vlak voor de vakantie. Een ISO stekker is per merk/type verschillend, de standaard is goed om zeep.
Bij bijvoorbeeld sommige bouwjaren en typen golf worden mensen die zelf een radio aansluiten plotseling verrast met deursloten en ramen die een eigen leven gaan leiden.
Ook zitten er soms "vreemde" signalen in die stekkers, zoals een kilometerpuls, eigenlijk bedoeld voor navigatiesystemen.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op woensdag 30 juni 2010 09:02:28 (16%)

Toch grappig dat ze dat een ISO stekker noemen (International Standards Organisation)

Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com
GJ_

Moderator

Ja, ik geloof dat je alleen de speaker connector blind kunt insteken. Bij de overige drie is er weinig standaard meer over.
Vandaar mn advies, ga gewoon naar de dealer. Laat het enkele tientjes kosten, dat is beter dan straks in je vakantie gedonder.
Als het zondermeer in te pluggen is kost het bij de dealer niks, als het wel geld kost is het waarschijnlijk goed dat je het niet zelf gedaan hebt.