Ik wist niet juist waar ik het topic moest heen zetten, dus doe ik hier maar een gokje.
Naar aanleiding van mijn advertentie (styroflex condensatoren) hier op CO kreeg ik reactie van MNT(tm). Het een en ander afgesproken en vanaf het moment dat ik betaald heb, heb ik niets meer vernomen van hem. Dat is nu ongeveer een maand geleden, dus moest het verzonden zijn dan had ik dit wel aangekregen ondertussen.
Gezien het geen eendagsvlieg hier is leek hij me wel te vertrouwen, maar het vertrouwen ebt wel weg nu.
Mijn vraag aan jullie, kent iemand hem persoonlijk? Het kan altijd zijn dat je wegens ziekte oid. wegvalt.
Een maand verder en nog geen teken van leven :s. Niemand die hem kent of er onlangs nog iets van gehoord heeft?
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Misschien heb je hier iets aan: http://www.radio538.nl/web/show/id=876378?member=219744
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
De goeie man heeft ook ICQ, als hij dat nog gebruikt kan je in elk geval eens zien of hij daarop nog online is. Maargoed, er kan dus iets gebeurd zijn of hij zit ver weg.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
vdbeke, ik vind het redelijk gepast om gewoon dinsdag 17 contact op te nemen. (komt waarschijnlijk het weekend er voor terug, dus geef hem maandag de tijd om weer normaal alles op orde te krijgen). Als je al maanden wacht kan je zeggen maakt een week ook niet uit, maar anderzijds onnodig wachten is ook niet nodig.
Op 28 augustus 2010 08:56:19 schreef vdbeke:
Ik heb 17 augustus nog eens een poging gewaagd, maar tot op heden geen reactie.
Ik heb even een email voor je gestuurd.
Pfoei... Ik heb blijkbaar nogal voor onrust gezorgd?!
Ben inderdaad op vakantie geweest en de voorbereidingen daarvoor waren ook behoorlijk intensief.
Het had overigens wel zo fatsoenlijk geweest om vdbeke daar even van te informeren.
Daarom wil ik graag hier openlijk mijn oprechte excuses aanbieden aan vdbeke over de gang van zaken.
Onrust is veel gezegd, maar de langdurige afwezigheid (3,5 maand) na de betaling was vreemd. Maar oké dat probleem is van de baan nu.
Met een mailtje was ik op de hoogte geweest en had ik rustig kunnen afwachten.