Mijn (oude) Miele vaatwasser werkt niet meer en geeft op de frontale display drie horizontale streepjes aan als foutmelding: - - - Iemand een idee van wat het probleem zou kunnen zijn. De gebruiksaanwijzing, waar het antwoord mogelijk instaat, heb ik niet.
Alvast dank!
Tim Blanckaert
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
http://www.gebruikershandleiding.com/Miele-G-685/handleiding-5-105623.…
pagina 49 van de pdf:p
Het is niet precies hetzelfde type nr, alleen de sc ontbreekt, maar misschien helpt het ook
SC wil gewoon zeggen: besteklade.
De eerste vraag bij een vaatwasser: zit er water in de bodem? Indien ja: op oudere Mieles durft er wel eens een rubber darm gaan lekken, gewoon T-Nr van die darm opschrijven en dan kan je direct een nieuwe bestellen. Als het een lek is aan de circulatiepomp is daar ook een kit voor.
Indien geen water in de bodem: komt er water op? Indien niet: pressostaat defect/verstopt?...
Bij deze toestellen vind je trouwens normaal gezien een elektrisch schema als je het bedieningspaneel of de voordeur demonteert. Kan zeer handig zijn.
Heb het zelfde toestel
--- Fout opgetreden in het toestel. = Geen water invoer en wegpompen
Je zal het test programma moeten opstarten.
Zo kan je de fout code zien en ongeveer weten waar het proleem zit.
Er zit ook een reset code op.
Ik heb gehoort dat de codes copyright hebben dus zal ik ze hier ook niet posten.
Maar als je wat googled met query "fault code miele" zal je het wel vinden.
[Bericht gewijzigd door RED666 op (13%)]