Aansluiten Velleman K1823 aan Pickup met 12v 7,2 ah accu

Beste forummers

Dit zal mijn eerste post zijn, na wat zoeken kon ik het gewenste antwoord niet vinden. Ik ben een behoorlijke leek op het gebied van elektronica, en zou om deze reden graag een beroep doen op jullie kennis.Ik maak al een aantal jaar kratradio's (12 volt accu i c m Ta24 versterker en een ipod).Onlangs had ik de gedachte om een platenspeler aan te sluiten op deze kratradio, zo gezegd zo gedaan. Een 12 volt dc platenspeler van pioneer gevonden die rechtstreeks op mijn 12v 7,2 ah accu werkte.

Omdat het signaal niet sterk genoeg was moest er een voorversterker komen. Mijn aandacht viel op de Velleman K2573, voorversterker, een uurtje later zat het apparaat in elkaar, alles connecties naar mijn idee in orde, u raadt het al: er werd niks versterkt, wel was het signaal te horen.
Mijn vraag aan jullie: Kan deze vellemankit wel rechtstreeks op de 7,2 ah accu? Of heb ik het ding nu al opgeblazen?
Iemand enig idee waar het mis gegaan zou kunnen zijn?
Schema van aansluiten:
Zie hier: http://i54.tinypic.com/2el9v7l.jpg

* Ik heb de massa 1, en 10 met elkaar verboden, deze naar de uitgang (cinch) Samen met 2 en 9, die het rechter en link signaal aanduiden,
* Bij het ingangssignaal precies hetzelfde, 3 en 8 samen op de pickup uitgang, samen met 4 en 7 voor het linker en rechter kanaal.
* 5 en 6 doorverbonden in de pickup op de voeding.

Ik heb dit voorversterkertje ook gebruikt en zoals je hem aansluit zou het goed moeten gaan.
Misschien zit er ergens een foutje in.
Plaats eens een paar goede foto's.
Heb je de bijgeleverde connector gebruikt of de aansluitingen direct op de print gesoldeerd.
Als je de connector hebt gebruikt zit die dan niet in spiegelbeeld.
Want dan zijn de plus en de min omgewisselt.

Hoi doerack kun je er foto,s van maken dan kunnen we er meer van zeggen .

Liefst van componentenzijde en soldeerzijde .

sjit net te laat .

Hier wat foto's.