Ik heb een Bosch vaatwasser en ik kan nergens vinden wat dat symbool betekend met dat pijltje naar rechts tegen een verticaal streepje. Weet iemand dat misschien?
Onze vaatwasser start een programma pomp het water weg en stopt vervolgens. Hij start het programma niet door. Als je dan (niet reset) een ander programma kiest knippert dat symbooltje met dat pijltje naar rechts tegen een verticale streep.
Vanaf dit moment moet je de vaatwasser ook resetten om van het knipperende symbooltje af te komen.
Dan kun je weer een programma kiezen, pompt hij het water weer weg(ook als er geen water in staat) en start het programma niet door.
Weet iemand wat het probleem is? Help Help
tja, wij ook niet zolang we niet meer info hebben, om welk model gaat het hier? niks vermeld in de handleiding?
Fuzzbass
Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
na het wegpompen moet hij water gaan pakken , staat de kraan open en loopt het labyrinth vol ? ook kan de machine denken dat er nog water in de bak onderin staat door de pressostaat .
de knop is een ->| ? die zit vaker op de duitse varianten van aeg en siemens , op die manier hoeft het front geen bepaalde taal erop en kan overal verkocht worden .het kan betekenen dat er een storing is, of programma is niet afgerond , zodat je niet de machine opentrekt en denkt dat het ding klaar is .