Hallo iedereen,
Ik heb net een nieuwe radio gekocht. een scott DRX 630.
(ik rij met seat toledo 1999)
IK verbind dus gewoon mijn 2 fichen naar de 2 andere op de kabel die ik er heb bijgekregen.
Maar mijn radio behoud mijn memory niet. Weet iemand hoe ik mijn memory kan behouden ?
En mijn dvd gaat ook niet, ik moet 1 draad verbindn met de handbrake, maar weet begot niet hoe ik daar moet aan beginnen. Is er geen andere manier ?
Bv, een manier dat de dvd altijd gaat ? niet alleen als de handrem is opgetrokken ?
Bij voorbaad dank, Mvg, Jens
http://www.circuitsonline.net/forum/faq#topictitels
En de handleiding moet genoeg info geven.
Op 1 december 2010 19:30:30 schreef jenski:
Bv, een manier dat de dvd altijd gaat ? niet alleen als de handrem is opgetrokken ?
Wil je spelen met je leven?
neen zeker niet, maar dat is voor dat de tvtjs achter mij zouden werken. en dat ik bv een concert kan laten spelen.
De voedings draden voor batterij en geheugen spanning zitten nog wel eens anders om, dus de rode en de gele.
Meestal kan je deze verwisselen dmv de kabelschoentjes die ertussen zitten.
Piet elektro
zonder prutsen kom je nergens!
Ik gok dat je hiermee een kroonsteentje bedoeld..
Overigens is het wel redelijk standaard dat je de 12V+ en +contact kan verwisselen.
De DVD functie kan je inschakelen door de brake draad aan massa te hangen.
Lees voor de zekerheid de manual van je radio even door, want dit kan per radio verschillen!
Als het ISO-stekkers zijn even via de inkeping(en) de weerhaakjes indrukken en de contactpen verwijderen, dan bijde draden wisselen en terug op de juiste plek in de connector plaatsen.
ma met een suikerke bedoel ik zo een wit blokje waar je 2 geleiders in kan steken.