tja wats in de woordjes toch. wij leven vaak volgens als er wat mis kan gaan gaat het ook mis murphy's wet dus dit kan er ook nog wel bij haha
wanorde lekkere vorm van orde het verstoord alles

Daarom kóst het handhaven van orde ook energie >:)

Als je je onderdelen voor je verwarming gaat kopen, breng dan ineens een doosje punten, komma's en hoofdletters mee.

tja groot inkopen is goedkoper mischien iets voor united consumers.,?!

Leuk, als je ook de punten en komma's in je bankafschrijvingen weglaat >:)

Hey Oostveen,

Ik ga met mijn camper koude oorden in Rusland opzoeken. Hiervoor heb ik een grote kachel op diesel ingebouwd die ik ook wil gebruiken om mijn koelwater voor te verwarmen. Ik heb hier al een warmtewisselaar voor. Alleen nu ben ik op zoek naar een geschikt pompje om het koelwater te circuleren. Kan jij mij iets goedkoops aanraden dat werkt?

Groeten,
Remco

Bosch heeft daarvoor perfecte waterpompjes die ik ook voor m'n standkachel gebruik.

Voorbeeld http://www.boschmotorsandcontrols.co.uk/elektromotoren/aggregate/wasse…

Ze zijn er voor vele automerken en in heel veel uitvoering voor oa mercedes, vw, volvo enz.

Mijn advies; ga naar de sloop en vraag ernaar. Ik heb er al diverse voor ca. 10.- tot 15.- gekocht. Tip; vraag of je bij een soortgelijke auto een stuk kabel met de bijbehorende stekker eraf mag knippen. Heb je gelijk de originele goede aansluiting.

Oke super, ik ga het proberen! Bedankt
Groeten,
Remco