Had de laatste 2 pagina's afgezocht, maar post van MAH was me even ontgaan... maar inmiddels gevonden :)

hoop dat er een herhaling komt voor de print :)

als er ene herhaling voor de naakte print komt wil ik ook wel een printje. ( niet om te bouwen , maar om in te kaderen )

@free: en de rede daar toe is?

ik heb al zoveel labvoedingen dus bouwen hoeft niet.
is leuk om in te kaderen als 'CO Project'

kun je als de labvoeding niet meer te koop is dat op de eerste pagina aanpassen

(komt er echt geen tweede bestelling??)

Op 1 maart 2011 18:21:57 schreef Henry S.:
Het schema is nog steeds onder voorbehoud, binnenkort wordt de definitieve versie vrijgegeven.

Ook komt er de mogelijkheid om in te tekenen voor een print, bij genoeg belangstelling worden er nieuwe gemaakt. Maar niet vóór Rosmalen (12 maart).

Op 7 maart 2011 19:07:28 schreef free_electron:
ik heb al zoveel labvoedingen dus bouwen hoeft niet.
is leuk om in te kaderen als 'CO Project'

Misschien kun je 'm dan net zo goed op gaatjesprint doen. :)

Op 7 maart 2011 21:02:37 schreef Jochem:
[...]Misschien kun je 'm dan net zo goed op gaatjesprint doen. :)

Dat moet Free_E cker lukken als Professioneel ElectronenTemmer ;)

Op 7 maart 2011 21:02:37 schreef Jochem:
[...]Misschien kun je 'm dan net zo goed op gaatjesprint doen. :)

ik wil gewoon zo een mooi printje inkaderen samen met zo een mooie TIP142 transistor.

@red-e gaatjesprint : dead spider constructie ! gaatjesprint is voor mietjes. Maar wel eerst mijn baard laten groeien. Ik hoop ooit een in-beard-breadboard te maken zoals Bob Pease.

Brilliant! ^^ GL!! ;)
etsen of laten produceren heeft ook mijn voorkeur ;)

Als er een tweede bestelling printjes komt, wil ik ook wel een printje.
Waar kan ik mij aanmelden hiervoor?

Zoals ik een 15 (ofzo) berichten terug lees, is dan alleen de pcb beschikbaar (misschien even alle pagina's doorlezen :+)

Kan iemand mij een lijstje geven wat ik allemaal moet bestellen om de uitgangsstroom te verhogen? Ik heb op de eerste pagina al het één en ander gelezen, maar er staat alleen: er moeten weerstanden veranderd worden. Kan iemand mij precies vertellen welke waardes ik daarvoor moet nemen? Ik wil namelijk alvast wat spul gaan bestellen.

Heb geduld, na Rosmalen heeft iedereen zijn kit en pcb's ontvangen. De mod's schieten daarna om je oren. Voorlopig is het voor jou en mij gissen. Als je een maandje langer kan wachten dan Rosmalen dan zijn alle Mod's hier uitvoerig besproken.

Op 14 januari 2011 18:31:01 schreef Henry S.:
Het verzoek aan iedereen de startpost en de replies van MAH en mij goed te lezen om dubbele vragen te voorkomen.
[...]
Na verkoop zijn er natuurlijk speciale topics voor ondersteuning bij het bouwen, en voor het maken van modificaties.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (21%)]

Ik ben zaterdag toch in Rosmalen, is het mogelijk om mijn printjes daar af te halen? Zo niet ook goed, dan zie ik ze wel per post verschijnen.

nb. ik kan het schema niet meer vinden, deze was toch 'onder voorbehoud' online gezet? Wil in rosmalen nog wat onderdelen scoren, dus wil graag even een lijstje maken.

Hij zit al wel in een enveloppe maar heb hem er tussenuit gehaald. Je kan hem bij de kraam ophalen. Maar 'ze' klopt niet, ik heb hier maar 1 print voor jou.

Schema zit erbij-in evenals onderdelenlijst.

Op 9 maart 2011 10:51:37 schreef MAH:
Hij zit al wel in een enveloppe maar heb hem er tussenuit gehaald. Je kan hem bij de kraam ophalen. Maar 'ze' klopt niet, ik heb hier maar 1 print voor jou.

Waarvoor dank :) ik was in de veronderstelling dat ik 2 pcb's had besteld maar dit is er inderdaad maar eentje. Tot zaterdag

/edit Komt het schema en onderdelenlijst dan nu ook weer online? Dan kan ik voor de beurs nog even de bakjes checken thuis.

[Bericht gewijzigd door geronimoos op (14%)]

Bij de servicebalie van de supermarkt het 16jarige medewerker zojuist zwaar in de stress omdat er iemand met een stuk of 40 pakketjes binnen kwam lopen welke de weegschaal 1 voor 1 moesten passeren en een stickertje geplakt kregen. Morgen zullen de Nederlandse deelnemers hun pakketje op de deurmat vinden. Gevolgd door een stuk of 20 enveloppen die hetzelfde procedé ondergingen.

Kortom, neem morgen een vrije dag en zet de soldeerbout alvast klaar!

Onze Belgische vrienden zullen nog een paar dagen langer moeten wachten omdat ik deze pakketjes eerst officieel moet overdragen aan Tom waarna hij ze over de grens brengt.

Jeu, geweldig! Jammer dat ik morgenmiddag drie boekverslagen moet maken. :(

Goed nieuws!
Fingers X-ed...

Jeuj, morgen toevallig vrij.

Doen wie het eerst z'n voeding in Show your Projects heeft staan? :)

Da's niet eerlijk, sommigen van ons (waaronder ik) moeten extra transistors solderen (en een andere diodebrug en elco en... en...).

Op 9 maart 2011 18:04:56 schreef Olap:
Da's niet eerlijk, sommigen van ons (waaronder ik) moeten extra transistors solderen (en een andere diodebrug en elco en... en...).

is er dan ergens een ander component of wat

Sommigen zullen de voeding direct al aanpassen zodat deze bijvoorbeeld een grotere stroom kan leveren. Vandaar dus de extra componenten.