Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Bij pcb-cart.
Keurige service! Antwoord als je mailt, order bevestiging, controle, vacuum verpakt verzonden, goede site waar je je order kan terug vinden en volgen, melding als het verzonden wordt en gelijk tracenummer + link er bij in. etc, etc. En nog veel sneller geleverd dan dat ze hadden gezegd.
Gamesbond
Enige overeenkomst tussen wat hierboven staat en de werkelijkheid berust op puur toeval
MAH
Het schema is nog steeds onder voorbehoud, binnenkort wordt de definitieve versie vrijgegeven.
Ook komt er de mogelijkheid om in te tekenen voor een print, bij genoeg belangstelling worden er nieuwe gemaakt. Maar niet vóór Rosmalen (12 maart).
MAH
Hierbij een update van de kits en de rest van het proces. 
t is een klein fotoverslag geworden..
Dit was dus het te lopen parcours. linksachter beginnen en dan het spoor van witte bakjes volgen om te finishen bij de doos rechtsvoor.
Mijn vader (in witte trui) heeft ook wat rondjes mee gelopen.

Een deel van het parcours met mij zichtbaar (in rode trui). Goed onthouden, mij moeten jullie zoeken in Rosmalen.
En dan nu waar het de hele tijd om gaat: De voeding zelf!!
Tadaaa
gewoon van boven.

De onderkant. Jullie krijgen er geen montagemateriaal bij...
Dat is een best volle print.
[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op (45%)]
Tjee wat een werk, maar het eind resultaat mag er zijn.
Zo op de foto een nette print die lekker vol zit 
Nog een week wachten en dan in het echt zien.
Wat heb je gebruikt om alle onderdelen zo netjes te buigen enzo ?.
O'jah, welke onderdelen mag je allemaal verlengen naar de print toe ?.
kun je deze nog bestellen
(ik heb misschien interesse in een)
want ik vond het proto type maar niks
kun je hier een ringkern transfo voor gebruiken
[Bericht gewijzigd door Wout Smeets op (43%)]
Als ik het goed zie is de TIP122 vervangen? Wat is er op gekomen en wat betekend dat voor de max stroom?
Op 5 maart 2011 16:38:50 schreef Wout Smeets:
kun je deze nog bestellen
(ik heb misschien interesse in een)
want ik vond het proto type maar niks
Niet meer te bestellen, eigenlijk is er heel weinig veranderd, en het prototype was onder voorbehoud.
kun je hier een ringkern transfo voor gebruiken
Het soort 50Hz trafo maakt niet uit.
Op 5 maart 2011 17:16:24 schreef _Danny_:
Als ik het goed zie is de TIP122 vervangen? Wat is er op gekomen en wat betekend dat voor de max stroom?
TIP142, de maximale uitgangsstroom is niet veranderd. Dan moet je ook rekening gaan houden met andere dingen.
Niet meer te bestellen, eigenlijk is er heel weinig veranderd, en het prototype was onder voorbehoud.
jammer echt niet geen 1 overschotje
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Als er van de onderdelen nog wat over blijft (ik kan me voorstellen dat er een beetje extra besteld is), heb ik daar wel interesse in. Ik had eerst alleen 2 PCBtjes besteld, maar met alle wijzigingen heb ik niet meer alle onderdelen op voorraad. Ook een incompleet setje onderdelen is welkom.
Zou er een handelaar meelezen die al 24v 50VA trafo´s, metertjes en behuizingtjes aan het inslaan is?
MAH
Op NAT Groningen heb ik een (gebruikt) 120VA trafotje gekocht voor E10. Als je een beetje zoekt dan kan het dus prima voor niet al teveel geld. Die man staat op vrijwel alle beurzen en zal in Rosmalen ook weer vertegenwoordigd zijn. Toen ik buitenstond bedacht ik pas dat hij me mogelijk ook wel een complete doos had willen verkopen. Nieuw is het bijna niet te bekomen voor een interessante prijs voor een partij.
@sparky: ik heb vrijwel geen overschot gekocht omdat de totale prijs door (o.a.) de wijzigingen ook omhoog ging, maar de verkoopprijs al wel was vastgesteld.
Zoals Henry al zegt: geen bestellingen meer en mogelijk komt er een herhaling voor enkel de printplaat.
Metertjes zijn voordelig uit china te halen of gewoon als naaldwijzers prima in Rosmalen te vinden.
mr.stijntje
Een banaan schillen met een vork is slimmer dan een cactus pellen met een afwaskwast. ©Graafvaag
Red-E
Gr. Red-E || There are only 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't ||
Red-E
Gr. Red-E || There are only 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't ||
Net is het antwoord op dezelfde vraag gegeven, vandaag zelfs nog een keer. Als je dat niet is opgevallen, dan heb je helemaal niets gelezen...
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (13%)]

is het nog mogelijk om aan een kit te geraken??