Het is niet echt CO materiaal
maar misschien heeft er nog iemand een oude amd athlon xp liggen (hoger dan 2600+) en/of wat ddr sdram voor de computer van mijn neefje.
volgens mij is het een socket A (462)
er zit nu een 2600+ barton core in (1917MHz)
alles wat ik hoger kan vinden is natuurlijk meegenomen.
stuur maar een mailtje wat je er voor wilt hebben.
edit:
mag met koeler natuurlijk (geen idee of de dissipatie veel scheelt met oog op de huidige koeler)
edit2:
kwa ram heeft hij nu een 512mb (pc2700) en een 256mb(pc2100) plankje (er zijn 2 slots op het bord)
[Bericht gewijzigd door timberleek op (15%)]
ik fix wel iets wat ik kan krijgen, heb hier nu een S939 dual core liggen voor de sloop met 1 GB ram.
zit 2x 512 in PC 3200
die prijs komen we geheid ter plekke wel uit 
dat is misschien ook nog wel wat.
of is die dual core niet goed meer?
die zal anders allicht sneller zijn als de oude pc2600+
is gewoont e oud en voeding is waarsch dood... (hij doet helemaal niets meer)
maarem die dual core is een S939 jij hebt een socket A. dat past niet. Maar we gaan OT. Dus ik fix wel iets voor je, misschien wel een opteron 
[Bericht gewijzigd door High met Henk op (20%)]
Op 19 januari 2011 11:59:07 schreef Stijnos:
hoi Antoine,
8 stuks is geen probleem.
Heb je nog leuke spullen te ruil?
Ehm, wat zoek je? Heb nog twee redelijk grote koellichamen liggen. Verder niet heel veel ben ik bang voor. Wat zoek je nog?
.
(Z)weetvoetje
Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.
Op 19 januari 2011 14:31:33 schreef High met Henk:
ik fix wel iets wat ik kan krijgen, heb hier nu een S939 dual core liggen voor de sloop met 1 GB ram.
zit 2x 512 in PC 3200die prijs komen we geheid ter plekke wel uit
Als je het ding kwijt moet. Ik heb nog wel behoefte aan een S939 dual core processor.
prijs komen we idd op Rosmalen wel uit. Ik denk niet dat ik momenteel veel leuks voor je in de aanbieding heb.
Gamesbond
Enige overeenkomst tussen wat hierboven staat en de werkelijkheid berust op puur toeval
iedereen die zo`n lcd wilt, moet me maar even een mailtje sturen anders raak ik het overzicht kwijt.
@antoine
nee koel blokken heb ik niet nodig.
Weet eigenlijk niet wat ik zoek
iets in de trand van grafische lcd`s of wat soic8 max485`s
[Bericht gewijzigd door Stijnos op (42%)]
Franssel
Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer
Op 19 januari 2011 09:55:00 schreef MAH:
[...]Ik zoek dus de bakjes die op de serie passen die ik al heb. Dus niet deze serie. Hoeveel heb je er en wat wil je er voor hebben? Die van Philips hadden toch een opstaand stukje rechtsonder op de deksel om het open te maken?
heb er 20 over enals je wil breng ik ze mee naar rosmalen
@Gamesbond:
Ik heb m'n originele post even aangepast, besloten om 2 120VA modellen voor m'n eigen voeding te gebruiken. Ik heb dus nog 1 120VA trafo over. Vraagprijs ... is 12,5 euro een redelijke prijs?
Op 19 januari 2011 20:55:00 schreef _Danny_:
Ik heb dus nog 1 120VA trafo over. Vraagprijs ... is 12,5 euro een redelijke prijs?
Denk dat ik 2-de keus ben voor eventuele belangstelling
?
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Op 19 januari 2011 20:53:07 schreef Franssel:
[...]heb er 20 over enals je wil breng ik ze mee naar rosmalen
heel graag. dat is niet erg veel maar alles helpt
. Ik denk het grootste deel van de dag wel bij de stand te zijn.
Als er dus nog iemand van deze of deze heeft hoor ik het graag.
[Bericht gewijzigd door MAH op (22%)]
Franssel
Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer
Op 19 januari 2011 21:20:26 schreef MAH:
[...]
heel graag. dat is niet erg veel maar alles helpt. Ik denk het grootste deel van de dag wel bij de stand te zijn.
Als er dus nog iemand van deze of deze heeft hoor ik het graag.
reserveer ze voor je ze zitten nog nieuw in verpakking en laat ze wel eventueel achter op de stand met je naam mocht ik je niet treffen , zo zijn er meerdere zaken mogelijk daar misschien tref ik maarten nog voor de compair
Gamesbond
Enige overeenkomst tussen wat hierboven staat en de werkelijkheid berust op puur toeval
@danny:
ik koop hem, heb het ook op je mail gezet.
hoeveel vraag je voor de 200VA en/of de 250VA?
mvg,
Gamesbond
@Gamesbond:
Ik streep 'm van de lijst. Die andere twee zijn resp. 20 en 25 euro.
@Diamon:
Helaas, Gamesbond was eerder.
[edit]
Lijstje aangepast, de 250 gaat ook naar Gamesbond.
Gamesbond, ik heb je mail nog niet ontvangen, jou een mailtje gestuurd op het adres in je profiel.
[Bericht gewijzigd door _Danny_ op (23%)]
Gamesbond
ik neem de transfo van 250VA ook,dus in totaal 37.5euro.
edit:
heeft er iemand nog een of twee trafo's 2*12v, +-2A?
verder zoek ik voor mijn labvoeding en nog wat andere projecten nog behuizingen, tafelbehuizingen om precies te zijn.
(mag voldoende groot zijn, genre deze (klik))
edit:
@danny:
hoeveel levert die ex-ups trafo belast?
rond de 2*6V?
hoeveel vraag je ervoor?
[Bericht gewijzigd door Gamesbond op (13%)]
Gamesbond,
Ik heb die trafo nooit met belasting gemeten dus durf het zo niet te zeggen. Pas geleden werd hier in een andere thread een verschil van 5% genoemd. Ik weet niet of dat een standaard vuistregel is of dat het percentage volledig uit de lucht gegrepen is maar voor deze trafo zou dat betekenen dat 'ie 7,6V belast kan leveren? Vraagprijs is 15 euro.
[edit]
Ik ben ook nog op zoek naar een leuk koellichaam.
[/edit]
Gamesbond
even rekenen levert me op dat ik door de windingen in serie te schakelen, minstens 18VDC krijg, bij rond de 32A
ik neem hem, dus zet hem maar aan kant samen met die andere 2.
[edit]ik zoek nog wisselstukken voor m'n tek 475 (unfortunatly we stopped service for this device in 1994
):
-vertical position potmeter
-blauw plastic voor het scherm
-gloeilampje voor schermverlichting
-potmeter voor focus
en ook nog wat koellichamen en behuizingen, zie eerdere posts
[/edit]
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Ik ben nog steeds op zoek naar de genoemde smd-containers en een klein flesje IPA.
Ik heb nog ca 600 2v4 zeners in de aanbieding en een partij 1000uF-50vdc & 16uF-500v elco's. De elco's zijn NOS en mogen zo weg als iemand een goed doel heeft en mij iets voor t gesleep geeft.
Gamesbond
hoeveel zijn het er ongeveer, en wat zou je willen voor die elco's 1000µF 50v?
[Bericht gewijzigd door Gamesbond op (39%)]
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Ze staan allemaal te springen om een labvoeding-kitje, maar een prachtige stabiele kant-en-klare van veel groter vermogen valt niet in de smaak?
Heb nog een mooie trafo in de aanbieding:
Wijdeven: ACZ 188.122.200-01
24V 3,5A
16V 50A (jawel vijftig ampere)
Is een conventionele trafo op montagebeugels, +/- 12cm in het vierkant.
Ik ben nog op zoek naar twee mooie paneelmeters, bij voorkeur digitale, en een bak koffie
. Dat vind ik wel een goeie ruil.