die is niet zo goed regelbaar zover ik het ontwerp ken jochem , maar in heel beperkte mate. of vergis ik me nu heel sterk. heb nog wel eventjes aan die dingen mogen sleutelen... maar is al paar jaar geleden

Hoezo dan? Regelbaar van 0-30V en van 0-10A, tenzij ik over het hoofd zie waar jij op doelt?

Je hebt een heel aantal types van Delta die op elkaar lijken, misschien heb jij een andere in gedachte?

Ik heb nog 10 stuks rode 0.7" dot matrix displays liggen (Kingbright TC07-11EWA: http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/233127/KINGBRIGHT/TC07-1… ). Tegen een 24V trafo ruilen zal wel niet lukken. Als iemand er iets mee kan doen, hoor ik het wel.

@Gyrbo,

Nee, ik zoek paneelmeters, 200mV o.i.d. mogen ook "ouderwetse" meters zijn 0 ~ 15V, 0 ~ 5A. Maar wel mooie uitvoeringen en beiden identiek qua formaat

Op 27 januari 2011 17:05:59 schreef Gamesbond:
hoeveel zijn het er ongeveer, en wat zou je willen voor die elco's 1000µF 50v?

t zijn er iets meer dan 20 van 1000uF, liggend model. De hoogspanningsmodellen zijn staand-4potig. Ze zijn NOS, dus t kan zijn dat er wat mindere exemplaren tussen zitten.

Aangezien vloeibaar IPA niet echt in de omloop is is een spuitbusje ook prima. Daar staan altijd wel een paar verkopers met dat spul, mag je een busje voor me halen.

Als je heel graag vloeibare IPA wilt hebben dan kan ik wel een litertje voor je bestellen tegen kostprijs, zal tussen de 15 en 20 euro zijn (afhankelijk van welk merk je prefereert).

In de buurt verkopen ze ook IPA in een chemiewinkel/drogisterij. Geen idee van de prijs. Ze verkopen daar trouwens ook een hoop andere dingen (hoog geconcentreerd zoutzuur, waterstofperoxide, enz.): http://www.thiry.be/Scheikunde.htm

Tegen een 24V trafo ruilen zal wel niet lukken

Lukt wel hoor, ik heb er wel een van 24V 80VA voor je, ik kom alleen niet naar rosmalen. Drop me een mail indien interesse.

Op 28 januari 2011 08:19:11 schreef Jochem:
Hoezo dan? Regelbaar van 0-30V en van 0-10A, tenzij ik over het hoofd zie waar jij op doelt?

Je hebt een heel aantal types van Delta die op elkaar lijken, misschien heb jij een andere in gedachte?

idd, ik kan me types herinneren die dan bijv tussen 20 en 30 V regelbaar, maar zoals ik je vertelde: is al enkele jaren geleden.

voor mij betreft: wil het voedingsontwerp van CO behoorlijk opkrikken naar 10A en 60 V....

Dat wordt een beste trafo en eindtrap.
Bij zo'n vermogen is het wel leuk om meerdere wikkelingen te gaan schakelen.
Anders sta je 550w te verstoken als je 5v gebruikt bij 10a

@Roland van Leusden: Helaas zal dat wat te ver zijn en met de post opsturen wordt wat duur, tenzij je hem met iemand kan meegeven of zo.

Ik zoek spiegel units uit laser printers. Ik meen me te herinneren dat iemand die vorig jaar had aangeboden op de CO stand.

@Gamesbond: Ik kan beiden zeker gebruiken. Wat wil je ervoor hebben?

Ik zal eens gluren in de led bak wat ik heb liggen.

[Bericht gewijzigd door Squant op (13%)]

@squant:
ik heb hier nog ene kop van zo'n scanner, zit ook een spiegel in.
de CCD print mag je ook hebben als je wilt

van dezelfde scanner:
besturingsprint met 2D-SUB25 connectoren,UDN2916B en veel SMD's, misschien voor iemand met een desoldeerstation?
(SMD Ic's o.a:AP2102,Intel/temec S-80C32-40, LS373,Winbond 241024AJ,...)

verder nog van een VHS recorder: Nicam stereo decoder print, hoofdprint (zonder EPROM/TV tuner), motordriver gedeelte ofzo met o.a. TDA5140. als iemand interesse heeft, anders gaan ze de vuilbak in.
verder heb ik ook nog de display print, met een VFd (12 5*7 matrixen, 3 cijferweergaven, 2 VU bars, en nog wat aanduidingen).
er zit een zwart plekje in de linkerbovenhoek, weet niet of dit invloed heeft op het display?
Te ruilen tegen een HD44780 display wit met blauwe achtergrond, of doe een bod

edit @squant
pff maakt niet uit, een paar 4 pins RGB leds?
Die CCD print ben ik niet zeker, die vind ik zo direct niet terug, zal er eens achter zoeken. (hopelijk niet per ongeluk weggegooid)
Die CCD print is waarschijnlijk weggegooid bij een grote schoonmaak tijdje geleden, mocht ik hem alsnog vinden neem ik hem voor je mee.
de lamp, incl.12v driver zit er nog in.

Dat zwarte vlekje is normaal, dat is de getter.
Het ziet er uit zoals hier in de rechter-bovenhoek?

http://www.uploadarchief.net/files/download/vfd1.jpg

Het is erger als er een wit vlekje op die plaats zit, dan kun je hem weggooien.

[Bericht gewijzigd door bjokal op (11%)]

inderdaad. De print komt overigens uit een VHS recorder, die mechanisch defect was. Iets mis in het loopwerk voor de cassettes. Elektronisch zou alles dus nog in orde moeten zijn.

edit:
ik zoek nog een desoldeerstationnetje

[Bericht gewijzigd door Gamesbond op (12%)]

@Gamesbond
Die VFD heb ik wel interesse in, ik heb misschien zo'n LCD anders korting op de trafo's?

[edit]
De motorsturing van die videorecorder ook wel, heb je het loopwerk zelf ook nog?
[/edit]

[Bericht gewijzigd door _Danny_ op (34%)]

@danny:
ik zet ze voor je opzij, doe maar voor korting op de trafo's.
het loopwerk heb ik ook nog, alleen zijn de motoren er uit, en het loopwerk was beschadigd (daarmee dat ik hem uiteengehaald heb, dat ding vernietigde je cassettes gewoon)
als je de tandwielen ofzo nodig hebt, wil ik het voor je mee nemen.
ik post binnekort eens wat foto's

edit:
Na alles eens uitgepluisd te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik niet naar rosmalen kan.
Dus de trafo's van danny zijn terug beschikbaar
@stijnos: je hebt mail, i.v.m. verzenden van die LDC's

[Bericht gewijzigd door Gamesbond op (26%)]

Omdat Gamesbond helaas niet naar Rosmalen komt (en versturen naar Belgie een beetje te gortig word) zijn mijn drie 24V (2*12) ringkern trafo's weer beschikbaar.

Zie ook mijn originele post voor spulletjes die ik in de aanbieding heb of nog graag zou willen hebben.

ik wil hem wel. wat zijn zn afmetingen?

Ik denk dat Diamon nog wel interesse heeft. Anders wil ik een optie nemen op die 120VA.

Gyrbo, ik heb Diamon een mailtje gestuurd. Mocht hij er van af zien en de cryptische opmerking van MAH niet de 120VA betreffen dan ben jij de eerste.

[Edit]
Diamon ziet er van af.
[/edit]

[Bericht gewijzigd door _Danny_ op (13%)]

Op 28 januari 2011 18:12:46 schreef Squant:
Ik zoek spiegel units uit laser printers. Ik meen me te herinneren dat iemand die vorig jaar had aangeboden op de CO stand.

Er moeten er nog twee van mij bij chuckie liggen uit HP laserjet-IV's
Die zullen dus wel (weer) op de stand komen....

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (16%)]

Op 29 januari 2011 23:07:39 schreef Tidak Ada:
[...] Er moeten er nog twee van mij bij chuckie liggen uit HP laserjet-IV's
Die zullen dus wel (weer) op de stand komen....

Mooi! Ik wou toch nog even langs de stand wandelen, kijken of er andere leuke items liggen.

Ik zal chuckie vragen of hij ze opsnort en meeneemt