timmie
niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide
VanDee
I'm not a complete idiot -- Some parts are just missing.
Tientje?
Het is geen behuizing maar een interface om extern even een (b.v. stervende) HDD aan te koppelen om een backup te maken.
[Bericht gewijzigd door VanDee op (89%)]
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Op 10 maart 2011 16:51:27 schreef Kareltje:
[...]
Niet in deze uitvoering, maar je kan gewoon de pinnetjes eruit halen voor kleinere, of 2 achter elkaar met de gewenste hoeveelheid pinnetjes.
Ze zitten nl. gewoon aan dat clipje gestoken.
Gewone ic-voetjes (gedraaide pinnen heb ik in alle soortjen genoeg.
Ik breng er Zaterdag wel een partij mee, dan kunnen we nog wel zien.
Helaas heb ik je zaterdag niet gezien en dus ook geen IC voetjes
Kunnen we iets op een andere manier regelen?
@vanDee:
'k Heb het tablet aan MAH overgelaten. Die hade er een betere toepassing voor....
Goh, ik was dit onderwerp geheel vergeten.
Ik was erg veel bij de stand aanwezig, en ik heb er een 10-tal ter donatie afgegeven (ik geloof aan shiptronic)
ik dacht mij iedereen voorgesteld te hebben (dus niet)
Sorry Tidak
kareltje heeft zich ook niet aan mij voorgesteld. Trouwen heel veel mensen hebben mij wel gezien, maar zich niet voorgesteld
Op 13 maart 2011 10:32:12 schreef High met Henk:
kareltje heeft zich ook niet aan mij voorgesteld. Trouwen heel veel mensen hebben mij wel gezien, maar zich niet voorgesteld
Ik dacht toch echt, dat ik mij aan iedereen, die op dat moment op de stand was,voorgesteld had.
Mijn ecxuses voor degene die ik vergeten ben.
Volgende keer mijn badge Vrijdag's toch maar in mijn goede jas stoppen. 
Die groene 7-segment leds, die ik afgegeven had waren zo weg.
Mocht daar nog meer belangstelling voor zijn, ik heb er nog >100
geld ook voor die vergulde ic-headers
Tinus016
www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Op 11 maart 2011 13:25:26 schreef nick_elentrik:
@TechnoOb12 & Tinus16: Ik had gedacht rond de 50€ of een goed voorstel. Ruilen kan natuurlijk ook.Als je nog intresse hebt, kan je een mailtje sturen. Adres staat in profiel.
Waarschijnlijk mosterd na de maaltijd. Maar ik had je berichtje nog niet ontdekt. Sorry!! Ik neem aan dat je hem aan Technoob hebt verkocht. Anders hoor ik het graag als je hem nog hebt.
Ik heb me aan zo min mogelijk mensen voorgesteld. Wederom viel het me op dat we best een sub sectie voor langharige op mogen richten.
Graag zou ik meer onderdelen handelaars als van dijken zien en minder echt oude meuk. Ook vraag ik me af hoeveel bezoekers er door CO naar rosmalen komen.
Die oude meuk op de beurs valt wel mee, maar handtasjes voor dames, kleding (en dan bedoel ik NIET T-shirts met je call er op) sjaaltjes, sieraden, 5 dubbele stands met allemaal dezelfde plastic-fantastic Chinese computer accessoire meuk 
Het begint zo langzamerhand op Beverwijk te lijken.
Gelukkig dit jaar wel minder van die RC helikoptertjes. Misschien waren er vorig jaar wat te veel ongecontroleerde "landingen" door de grote hoeveelheid HF signalen in de hal 
Hallo forumers,
Is er na gisteren nog een ringkern trafo overgebleven van een goede 160VA a 200VA, 230volt AC in en dan 2 x 18Volt uit en 2 x 9volt uit.
hoor graag of jullie nog wat hebben liggen.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Op 13 maart 2011 12:48:57 schreef bjokal:
Die oude meuk op de beurs valt wel mee, maar handtasjes voor dames, kleding (en dan bedoel ik NIET T-shirts met je call er op) sjaaltjes, sieraden, 5 dubbele stands met allemaal dezelfde plastic-fantastic Chinese computer accessoire meuk
Het begint zo langzamerhand op Beverwijk te lijken.
Misschie (in beperkte mate) toch zinvol om partners te amuseren/gerust te stellen ?

The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
Op 11 maart 2011 18:35:49 schreef nick_elentrik:
[...]Behuizing maakt niet uit
Wat wil je er voor hebben?
sorry nick, mocht gisteravond niet meer acter de pc vn mijn pa. heb je reply niet gezien.
ik hoor het wel als je nog geintresseerd bent, dan via de mail... is niet meer rosmalen gerelateerd.
hobby luke
Honourable Member
Tidak Ada schreef op 7 maart 2011:
Ik zoek afdekplaatjes voor het middengat van dit soort Philipsknoppen:
Heb je reeds iets gevonden?
Ik heb er hier nog een paar liggen:
http://www.uploadarchief.net/files/download/radioknop.jpg
Groeten,
Luc
Tidak Ada
Ik hoop dat je er wat aan hebt Tidak, van die linkse kun je de verf afkrabben en dan heb je een zwarte volgens mij.
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Op 13 maart 2011 10:32:12 schreef High met Henk:
Dat is inderdaad al een paar jaar zo. Dit jaar wel veel meer namen gehoord maar dat zal ook wel komen doordat iedereen dat wel kenbaar moest maken om hun voeding mee te krijgen
Volgendjaar misschien een ledbalk meenemen waar we teksten in kunnen programmeren.
Verder wil ik (ook namens het team) iedereen die materiaal aan de stand gedoneerd heeft nogmaals hartelijk bedanken! Soms was het erg chaotisch/druk dat er op dat moment niet veel tijd voor was.
[Bericht gewijzigd door MAH op (17%)]
Tidak Ada
Op 13 maart 2011 19:07:01 schreef pe5ocb:
Ik hoop dat je er wat aan hebt Tidak, van die linkse kun je de verf afkrabben en dan heb je een zwarte volgens mij.
Ja, ik heb er zeker wat aan!
Die met die schalen zijn de 'echte' zwarte versie. Ze zijn alleen overgespoten. Ik was ook al overtuigd dat er geen grijze waren Philite (Philips bakeliet) is òf zwart, òf bruin òf crème.
Blijkbaar is er men later toe over gegaan om ze te spuiten om bij de nieuwe versie aan te passen. Zelfs de klem conus is meegespoten!
Die met de grote afdek doppen zijn de nieuwere versie en echt grijs.
Waar waren die schalen voor? Iets met golflengte in meters??
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (12%)]
Tidak Ada
Een pré-digitale pulsgenerator! 
Schalen zijn overigens prachtig geëtst en geëloxeeerd in meer kleuren!. Jammer dat ik er geen toepassing voor kan bedenken 
Tidak Ada
Op 13 maart 2011 19:55:42 schreef pe5ocb:
Ik ook niet, daarom heb jij ze
Maar voor de knoppen wel ! 
Volgendjaar misschien een ledbalk meenemen waar we teksten in kunnen programmeren
Vind ik eigenlijk wel een heel goed idee.
Een progje maken, middels een lichtkrant of dergelijke, wat werkt als een gastenboek, maar dan alleen voor CO-leden.
Dan weet iedereen of die persoon er ook daadwerkelijk is.
Zo heb ik om CO leden gevraagt maar niemand wist of die er ook werkelijk was.
Op 13 maart 2011 12:06:27 schreef Tinus016:
[...]Waarschijnlijk mosterd na de maaltijd. Maar ik had je berichtje nog niet ontdekt. Sorry!! Ik neem aan dat je hem aan Technoob hebt verkocht. Anders hoor ik het graag als je hem nog hebt.
De scope is nog steeds in m'n bezit. Om heel eerlijk te zijn, ik was deze zaterdag vergeten. Was al bijna in Eindhoven toen ik eraan dacht dat deze nog thuis stond 
Moest je nog intresse hebben, dan hoor ik het wel via mail.
Op 13 maart 2011 14:23:25 schreef TechnOoB12:
[...]sorry nick, mocht gisteravond niet meer acter de pc vn mijn pa. heb je reply niet gezien.
ik hoor het wel als je nog geintresseerd bent, dan via de mail... is niet meer rosmalen gerelateerd.
Ok, check je mailbox