@brainbox: Zoek het tracking nummer op bij itead. Met dat nummer inde hand, bel naar postnl. Die zullen je dan vertellen dat je pakketje bij een (voor mij onvoorspelbaar) postkantoortje ligt. En voila 24 uur later heb je je pakketje.
Het zijn de individuele postbezorgers die soms fouten maken. Zo had ik een briefje in de bus: "Er is een pakket voor u afgeleverd, maar u was niet thuis". Kan gebeuren. Op de website: Nee, geen info gevonden.
Klantenservice gebeld. Jawel hoor. Morgen nog een keer tussen 10 en 12. Best, maar dan ben ik er ook niet. Nee, we kunnen dat niet veranderen. etc etc. Maar eigenlijk verwachtte ik helemaal geen pakketje.
Uiteindelijk na wat doorvragen: Het pakket was voor nummer 17. Ik woon op nummer 12. Zucht!
Dus de bezorger heeft bij de verkeerde mensen (mij) het "ik ben langs geweest en u was niet thuis" briefje in de bus gedaan.... De correcte mensen hebben na veel werk van mij dat briefje uiteindelijk gekregen. Maar dat gebeurt natuurlijk niet altijd....
P.S. Zending "Bart" is nog steeds niet binnen. Geen Bart-printplaat-fotos vandaag.