Zoals op de onderstaande foto's te zien is, is mijn familielid iets te enthousiast geweest met het drukken op de afstandbediening van der auto.

Nu is dus 1 van de SMD switches defect en de andere is ook niet meer in een al te beste staat.
Weet iemand waar ik exact deze kan kopen (liefst in NL)?

http://img546.imageshack.us/img546/2157/img0997j.th.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/8069/img0995pd.th.jpg

Bij Farnell betaal ik wel de hoofdprijs aan verzendkosten.
Hoe werkt dat als sample aanvragen? Dat heb ik nooit gedaan.

Het is uiteindelijk wel voor een consument?

heb je geen bedrijf bij je in de beurt zitten waar je het goed mee kan vinden?
zo ja vraag je of je hun kvk mag gebruiken dan is in eens de verzendkosten gratis

en dan gewoon factuur adres en aflever adres bij je eigen zetten
werkt goed !!
en hun hebben er geen last van

Uhmz, een KVK kan ik wel aankomen denk ik, maar hoe gaat dat dan met belasting etc?

Dat bedrijf doet namelijk helemaal niks in electronica?
Laten we zeggen dat het een bedrijf in de zorg is?

Geen enkel punt. Als jij gewoon het factuurbedrag aan Farnell betaalt is de BTW betaald. Als je dat als bedrijf NIET terug gaat halen bij de blauwe-enveloppen-brigade, maar gewoon de factuur "verscheurt", dan is het prima en volledig legaal.

En Farnell zal het een rotzorg (ha, zorg..) zijn wat het voor bedrijf is, kan ik je uit ervaring zeggen.

Je kunt ook Würth even opbellen en gewoon de situatie uitleggen. Juist Würth heeft de policy om niet moeilijk te doen over kleine aantallen en samples. Nee heb je, ja kun je krijgen. 0413-471273

[Bericht gewijzigd door Jochem op (22%)]

als je alles netjes op jou adres zet en alles netjes betaald krijgt het bedrijf er niks van te horen.
dus heb je ook nergens problemen mee

Op 15 maart 2011 12:27:29 schreef tudstudent:
Bij Farnell betaal ik wel de hoofdprijs aan verzendkosten.

Verzendkosten bij Farnell?

Volgens mij bij orders < 50€ wel.

Volgens mij verzenden ze gewoon NIET aan een particulier bij <€50. Voor bedrijven is de verzending (momenteel) altijd gratis bij bestelling via internet.

Juist, dat is helemaal correct.

@TS Als je mij even een PM doet met welk artikel nummer je van Farnell wilt hebben en je adres bestel ik het mee voor je.

Anders heeft de grote C ze ook nog wel, maar daar zit je ook met verzendkosten

een kvk nummer staat toch op vrijwel elke rekening die vast nog wel in een klapper zit ergens....

bij de c is verzenden boven 20 euro gratis met ideal betalen .

Zomaar, zonder toestemming, onder een ander z'n bedrijfsnaam en KvK-nummer jezelf (op je eigen adres) aanmelden? Dat lijkt me valsheid in geschrifte.