Kent iemand dit type aansluitstekker (230V) voor een Bosch SMV40E10EU vaatwasser? (zit aan de achterkant en doet dienst als netaansluiting)

http://i51.tinypic.com/21ki2c1.jpg

Ergens komt ie me heel bekend voor, maar ik kan hem gewoon nergens vinden. Er lijken drie 6.3mm contacten in te zitten.

Het eigenlijke probleem is dat de aansluitkabel net iets te kort is (1.7mtr). Ik voel er weinig voor om de meegeleverde kabel te verlengen (niet met een verlengsnoer en ook niet om er een stuk tussen te zetten).

Het handigste is dus als ik aan een los tegendeel (female) kan komen, of simpelweg een langere kabel (minstens 2.5mtr).

Iemand een idee?

Waarom monteer je de stekker+kabel niet in het apparaat zelf.

Is naar mijn idee beter bij deze netaansluitingen.

Ik heb wel eens meegemaakt dat ze op de lange duur gaan jutteren .

ja lijkt me ook het beste , even de netaansluiting eruit halen en daar de kabel opnieuw aansluiten .

je kunt ook de kabel laten voor wat hij is en een enkel wcd op de achterkant schroeven waar je een lange kabel aanzet van 2,5mtr en de stekker in de wcd steken . heb je ook geen contrastekker op de grond in het vuil liggen .

Probleem is dat ik de halve machine moet afbreken om bij die connector te komen. Dus intern aansluiten is denk ik geen optie (maar ik moet nog eens goed kijken, misschien valt het wel mee).

Ben er inmiddels wel achter die Siemens die connector ook gebruikt, maar dan nog blijft het een vaag ding...

Bosch = Siemens = Neff, vandaar dat ze die connector ook hebben.
De beste kans die je hebt is bij de onderdelendienst van die merken...