pjX
een echte vriend steekt je van voren neer
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Voor wat voor software: C, Delphi, Java, HTML, PHP, C++, enz. ???
En voor wat: PC, PLC, microcontroller, microprocessor, PDA, enz. ???
Oftwel een beetje duidelijkheid kan ook geen kwaad.
En heeft het met elektro te maken anders hoort het namelijk niet op het forum van deze site.
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]
pjX
dit heeft met elektronica te maken ja en het forum heet toch software & interfacing? nou dan maar goed.
alleen zoek ik geen sourcecodes maar een programma
pjX
trouwens ik ben nog maar een beginner dus dit zegt me niet zo veel maarreh.. ik wil wat calculatie programmas maken en mischien een database programmatjeuh of zow
Dan moet je natuurlijk eerst zeggen voor wat voor systeem je dat wilt. Bastiaan zegt dit niet voor niets:
Op 20 maart 2004 21:05:26 schreef Bastiaan:
Voor wat voor software: C, Delphi, Java, HTML, PHP, C++, enz. ???
En voor wat: PC, PLC, microcontroller, microprocessor, PDA, enz. ???Oftwel een beetje duidelijkheid kan ook geen kwaad.
En heeft het met elektro te maken anders hoort het namelijk niet op het forum van deze site.
Zo kan natuurlijk niemand je helpen he!!!
En wat heeft een calculatie/database programma te maken met elektronica?
[Bericht gewijzigd door Atmoz op ]
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 21 maart 2004 13:58:48 schreef pjX:
dit heeft met elektronica te maken ja en het forum heet toch software & interfacing? nou dan maar goed.
Het forum heet zo niet. De site is Circuits Online, en die site bevat een forum. Dit forum bevat weer secties en daar is deze er eentje van. De omschrijving van deze sectie is als volgt: "Sectie voor computer interfacing en elektronica-gerelateerde software."