Printboortjes, inderdaad. Zelfs iets van een tandartsboor..
Op 2 september 2012 12:02:52 schreef Hugo Welther:
Die Collins/Rockwell is helaas defect, start niet op.
Mans heeft er al naar gekeken maar het is de eerste Collins met een µC (Rockwell chip)
Daar wil ik wel naar kijken, bij Rockwell denk ik aan ~6502 spul. En daar weet ik wel raad mee. Kan die daarna weer in de verkoop.
Op 2 september 2012 12:46:11 schreef TechnOoB12:
zijn er nog leuke soldeerstations?
Zoals gezegd, 2 stannol stations. Een beetje luxere uitvoering dan wat ik heb staan. 40 euri stond er meen ik op (sommige spullen zijn voorzien van een prijs, weet even niet of Karel dat heeft gedaan of dat ze zo in de loods stonden. De persoon waar deze verzameling van komt, stond ook op beurzen). Ik ben content over die van mij. Nog nooit een punt gewisseld.. Edit: zie post Kareltje hieronder.
Er liggen ook een aantal van die lichtblauwe wellers, maar die zijn echt tweedehands en zo zien ze er ook uit. Ook ligt er een gas soldeersetje nieuw in blister. Zo'n ding heb ik zelf ook, erg handig (overal solderen, hete lucht voor de krimpkous enz).
Op 2 september 2012 11:28:01 schreef Jochem:Jammer dat ik die LCR-bridge nooit heb gezien, zou ik een mooie aanwinst hebben gevonden!
Dat weet ik wel zeker! Had ik al verteld dat er ook fixtures bij zitten, inclusief één voor SMD (met van die verende stiftjes)
Zo te zien werkt het nog allemaal.
De tek5xxx scope staat er dus nog, ook na het bezoek van Fred. Er zijn verder geen plugins meer gevonden. Geen beginnersscope en ook niet echt en standaard geval.
Verder nog gezien; een lasapparaat, electrodes. Een weegschaal met tellerfunctie (professioneel ding). philips 4track tape recordertje, philips motion feedback speakers, Veel computerspul uit eind jaren 90, begin 200x (externe dvd spelers, extern 5.25 floppydrive, toetsenborden, speakersetjes. Zeer veel kabels (parallel, serieel, enz). Doos met trust spul, denk aan usb hubs enz). Ik was erg blij met een logitec draadloos toetsenbord en muis voor één van mijn win98 machines, totdat ik er achter kwam dat het azerty was... Ook een aantal oude pc's (3 of 4). Edit: een hele stapel industriële monitoren.
Ik ben ook een doos elko's tegengekomen van ik meen 4700uF/63V. Alleen waren die achterlijk groot. Blauwe philips met een schroefaansluiting voor montage.
Ik ben de eerste ruimte systematisch doorgelopen, dus vraag maar raak. Ik heb 90% van die ruimte gezien. Daarna uiteraard wel verder regelen met Kareltje!