Beetje laat maar kan ik ook nog meedoen? Heb nog zoveel leuk spul liggen waar ik graag iemand anders gelukkig mee maak.
IWM
Damic
Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar
Volgens mij is dat geen probleem
de doos is juist op ronde.
Heb hier trouwens ook nog wat ic's gevonden.
* D8088
* Alcatel 2440
* SN74LS783
* MC6821P
* MC6847P
* MC6808Ep
* pcf84c12at/114
* ...
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 20 november 2011 21:45:02 schreef ELEKTITUS:
Beetje laat maar kan ik ook nog meedoen? Heb nog zoveel leuk spul liggen waar ik graag iemand anders gelukkig mee maak.
Ja, natuurlijk! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Als er zodanig veel mensen bijkomen dat 1 TSCOMBOEJ te traag beweegt en de ontvangstkans te klein wordt dan ontstaat er als het goed is ergens gewoon nog een TSCOMBOEJ 
Als er nog een paar Belgen bijkomen kan daar ook iemand eentje starten.
BOXLOG:
binnenkort wordt het doosje op hack42 doorgegeven aan _Danny_
aangezien die waarschijnlijk bij een aantal mensen in arnhem blijft heb ik niet echt op het gewicht gelet.
Dit is eruit:
http://img412.imageshack.us/img412/4033/dsc02225m.jpg
en dit zit erbij:
http://img401.imageshack.us/img401/4202/dsc02226ij.jpg
Een paar SMD elco's
een aantal PIC16F8nogwat SMD microcontrollers
2 printjes met een PIC16F877A
een PIC24HJ32
2 stuks CF slot voor op een PCB
aantal gelijkrichters
aantal printplaatjes voor een 78** voeding en een aantal voor een 78** 79** symmetrische voeding.
zooi 4.7uF tantaaltjes
2 stuks TDA8954 IC's (voor een klasse D versterker)
Sandertje
Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare
Ff beetje offtopic, maar dat hack42, daar wil ik wel eens meer over weten.
Ik ken het al een poosje, misschien wil ik wel meedoen.
Enige nadeel is dat het ver rijden is.
ik ben er welgeteld 1 keer geweest met een oud klasgenoot 
snelste is via IRC, zijn altijd veel mensen online:
IRC: irc.oftc.net: #hack42
website is:
https://hack42.nl/blog/
@Riktw
misschien een rare vraag, maar weet je wat voor chip dat is met dat koeltorentje.
Ik vond hem hier tussen de 'overige', geen idee hoe ik er aan gekomen ben en ook geen idee wat het precies was
Ik heb er ook al even naar gekeken maar kon er ook niet veel van maken. Lijkt mij een custom brouwsel van Advanced Micro Devices mogelijk een DAC uit het een of andere meetapparaat of een 387 co-proc.
Sandertje
Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare
Ik zal de hack42 eens contacteren.
Misschien kan ik beter bij het Fablab terecht. Geen maandelijkse contribtutie.
Eenmalige cursus is speciaal tarief voor HAN studenten.
Ik zal een dezer dagen ook eens componenten bij elkaar zoeken.
Ik heb nog wel een buis of 5 met opto couplers, wat rom, wat processors, wat rand componenten.
Murmeltier
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Op 20 november 2011 21:45:02 schreef ELEKTITUS:
Beetje laat maar kan ik ook nog meedoen? Heb nog zoveel leuk spul liggen waar ik graag iemand anders gelukkig mee maak.IWM
daavoor hoef jet het niet in deze doos te stoppen, dat kan ook rechtstreeks naar mij toe 
Wat zoek je Murmeltier dan begin ik een doos en stuur hem dan naar jou. Jij stuurt hem weer terug naar mij, hebben we onze eigen privé doos
Murmeltier
hoe bedoel je? gewoon een ruil? ik heb namelijk niet zo veel dat ik terug kan doen, als je wilt een paar van de beroemde maxon motortjes?
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (47%)]
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Oh. Ik ben ook wel in voor een paar maxon motortjes.
(Kijk ik je zo lief genoeg aan?
)
@rik: Volgens mij was er iemand op het forum die z'n pic heeft opgeblazen (waarschijnlijk < 16j dus zijn de kosten van een PIC zodanig dat ie al een week zit te klooien.) Die kan je een plezier doen door hem een PIC op te sturen. ZOek eens naar het topic over te hoge spanning op de PIC.
Murmeltier
stel deze doos komt een keer langs in de grensstreek(rond eindhoven), zal ik niet te beroerd zijn om er 1 of 2 maxons in te gooien. ik denk dat dit gezien kan worden als een IWM.
eventueel kan via mij de doos ook doorgezonden worden naar belgie
[Bericht gewijzigd door Murmeltier op (21%)]
BOXLOG:
vanwege een rare beweging last van mn rug, stuk heen en terug fietsen naar hack42 om het doosje door te geven is hem niet geworden.
doosje is vanavond op de post gegaan naar _Danny_
is hetnog op tijd om mee te doen?
anders hierbijde iwm
ben vooral bezig nu met mijn eerste arduino projectje, daarbuiten ben ik bezig met analoge electronica
heb hier now wel wat torren en ic liggen waarvan ik helemaal niet weet wat ze doen, ook nog andere zaken zoals ledjes(standaard ledjes) een 30v naar +-15 converter (20ma) waar ik niets aan heb.
(belgie)
IWM
IWM
Het doosje is vanochtend bezorgd. Begin volgende week eens kijken wie de volgende gelukkige wordt. Ik neem 'm Dinsdag mee naar Hack42, is er misschien iemand die daar eens wil rondkijken en dan meteen het doosje meeneemt?
Sandertje
Op 26 november 2011 13:30:56 schreef _Danny_:
Het doosje is vanochtend bezorgd. Begin volgende week eens kijken wie de volgende gelukkige wordt. Ik neem 'm Dinsdag mee naar Hack42, is er misschien iemand die daar eens wil rondkijken en dan meteen het doosje meeneemt?
......misschien............ 
Dinsdag kan ik alleen overdag, voor zover nog.
Is er iemand in Arnhem die hem daarna van mij krijgt?
Damic
Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar
Mocht het doosje leeg beginnen te raken....
Laat het hier effe langs komen 
Waarom heb ik dit topic niet eerder bekeken? 
Murmeltier
als de box naar belgie moet, kan ik daar wel voor zorgen, ik woon namelijk 10 km van de grens, en kom er redelijk vaak. als er dan iemand anders is die bij de grens woont die hem weer terug kan brengen naar nederland hebben we zo belgie ook gehad.
Op 26 november 2011 22:55:55 schreef Damic:
@Meerweten, misschien moeten we zelf een box beginnen rond te sturen
dat is geen slecht idee, alleen heb ik niet zoveel gerief om er direct in te steken,mss effe wachten en dan kunnen wij nog altijd zien
Ik woon ook in België. Moet het nog even vragen, maar dat zit denk ik wel goed. Heb alleen niet zo veel om er in te stoppen... Zal er eens naar kijken.
mss moeten wij inderdaat onze eigen SCOMBOEJ maken
het probleem is dat ik niet veel heb om erin te steken;
als het goed is heb ik hier wel nog een maar tl074 liggen en wat 072's een paar jack'seen paar groene ledjes (200 & 600mcd) maar daar blijft het ook bij,mss heb ik ook nog wel wat 1n4148's liggen en wat pinheaders maar daar zal ik vreselijk naar moeten zoeken