ik wil eigenlijk ook wel meedoen.
t lijkt me wel grappig

IWM (Belgie)

Ik zoek vooral trafo tjes en high Q tuning caps voor men wireless power experimenten.

Ik heb nog heel wat oud legerspul (transistoren enz) liggen

[Bericht gewijzigd door Darkcrusher op (16%)]

@ darkcrusher:

het is mss interesanter om aan de belgische doos mee te doen??

http://www.circuitsonline.net/forum/view/101206/last

Ok, ik ben erg druk met werk en wat vrijwilligerswerk van de ANWB waarvoor ik 6 dagen moest rijden en heb spoedig weer wat meer tijd.

Wie komt er na mij?

Sander

IWM ik heb nog wat sensors, PIC's en andere digitale logica liggen.

Hoe gaat het nu met het pakje?

Eduard ;)

Zo, terug van de vakanties en weer aan het bijkomen.
Wie komt er na mij?
marald_mec??

Ik ontvang graag een reactie en/of een adres via de mail :-)

Sander

Ik ga even het mailtje terugvinden en dan gaat de box een dezer dagen naar de volgende.

Groet,

Sander

Ik heb de boel laten vertragen, waarvoor mijn excuses.
Aangezien ik er iets te lang over heb gedaan, heb ik besloten er een mooi setje onderdelen in te doen.
Althans, dat hoop ik.

In: 1x MSP430 Launchpad, compleet. Voor wie het niet kent, een complete development kit gemaakt voor beginners en gevorderden.
Zie ook: http://processors.wiki.ti.com/index.php/MSP430_LaunchPad_%28MSP-EXP430…
Zelf gebruik ik er ook een aantal, een geweldige kit!!
LET OP!!! ALLES WAT BIJ DE KIT HOORT IS GELABELD. SVP ALLES ERUIT HALEN OF ALLES ERIN LATEN!!!!

Erbij hoort:
1x Development bordje
1x Extra MSP Processor
1x Kristal 32,768khz
1x Headersetje
1x USB Kabel
1x Handleiding

Daarnaast:
1x DS1990A Serial Number iButton
1x iButton Reader + LED
1x Nieuwe geregelde processor koeler voor een 486'er.
Setje krimpkous.
3x Witte led 10mm (Missen op de foto)(Gaan de volgende keer mee, vergeten in te pakken.)

Foto: Alles links van de krimpkous erin, alles rechts van de krimpkous eruit.
Foto

PS: Volgens mij gaat de doos niet door de brievenbus passen. Aangezien ik de doos op weg naar Gent(BE) ga posten, heb ik zo geen tijd om dit terug te posten.
Je zult het zien aan de frankeerwaarde.

Ik heb de doos ontvangen. Er zitten nu trouwens wel erg (te?) veel relais in.

Het volgende heb ik erin gedaan:
-PIC's: 16F777, 18F4450, 18f4520, 16F737 (smd & pdip), 16F76 (smd), 2x 18F620 (smd)
-2x DS1802, digitale volume regelaar
-2x RFM12, 433mhz transceiver
-WM+ gyroscoop pcb
-Serieele bluetooth module
-10x SMD transistor, nieuw maar type onbekend
-HMC6352, digitaal 2-assig kompas
-5x smd mini-usb connector
-10x schuifschakelaar
-5x drukshakelaar 6mm
-50x 100nf low-esr 0603 condensators

http://desmond.imageshack.us/Himg528/scaled.php?server=528&filename=img20120915165317.jpg&res=landing

En het volgende eruit gehaald:
-Krimpkous
-Aardig wat condensatoren
-Magnetron diodes
-CPU koeler
-Power torren
-Audio ic's

http://desmond.imageshack.us/Himg819/scaled.php?server=819&filename=img20120915165417.jpg&res=landing

Wie is de volgende?

Edit:
Ik heb de Ibutton & tag en de ethernet kaart er ook uit gehaald. Anders kreeg ik de doos niet meer dicht.

*kick

Wie wil hem nu hebben?

zo als ik eerder al had aangegeven ik stel me ook ter beschikking!

Kickje.

marald_mec, heb jij 'm nog? Als je 'n nieuwe ontvanger zoekt moet je gewoon iemand mailen die in dit topic heeft aangegeven de small box te willen, als het goed is staat er "iwm" in die post, dus als je hier klikt of de zoekfunctie gebruikt heb gelijk een hele lijst van die posts.

Ook al zet niet iedereen IWM in z'n post, je hebt dan toch een heel lijstje mensen die je kunt proberen te mailen. Recht onder je oproep staan ook 2 kandidaten (zij het zonder iwm, maar dat mag. Het is maar een zoekfunctietag)

In deze post staat ook iwm trouwens, maar ik had al eerder aangegeven mee te willen doen :)

Sorry, ben vergeten in dit topic te melden dat ik de doos een dikke week terug opgestuurd heb naar bambixxx. Hij heeft de doos inmiddels ontvangen.

kick ik heb verschillende mensen een mail gestuurd maar krijg geen
reply dus bij deze nogmaals

ik heb een antwoord gestuurd met mijn adres er in vorige week

[Bericht gewijzigd door lepie op (12%)]

kick, we zijn o.a. al een week verder en ik heb nog steeds geen reactie gehad!

Kick. Ik heb een tijd geleden aan gegeven dat ik ook mee wildoen. Ik had een mail geregen van bambixxx en beantwoord maar krijg niks terug. Jammer

Edit Spelfout.

Bambixxx, laat even wat horen.

Hoi allemaal mijn exuses dat het allemaal zo lang heeft geduurd
ik heb alleen ernstige waterschade gehad in mijn werkplaatsje en
daardoor is er niet veel over gebleven van mijn vooraad ik probeer
zoveel mogelijk spullen te verzamelen om in de doos te doen en zal hem daarna zo snel mogelijk opsturen tenzij iemand anders een nieuwe doos wil beginnen tegen een vergoeding.

ik zal dan alle spullen die ik kan redden alnog na sturen.
sorry

Goed te weten wat er aan de hand is, het lijkt me erg vervelend... (Mijn werkplek is op zolder, dus als die onderloopt heb ik helemaal een probleem :+)

Spreek maar even met lepie af of 'ie de small of de great box wil hebben. Voor de great box zou je evt. ook nog aan de CO stand op Rosmalen kunnen denken.

Als het kan alle twee!

Edit

Bij naderinzien. Toch alleen de small versie!

[Bericht gewijzigd door lepie op (56%)]