Bedankt! Mooi om te horen dat jullie het mooi vinden.
Op 1 maart 2012 23:18:57 schreef Tidak Ada:
Je gebruikt wel dik draad ! Je zou eens op eBay moeten zoeken naar Kynar wirewrap (wire-wrap) draad moeten zoeken 24AWG of dunner. Dat scheelt stukken in de ruimte.
Daar kan je makkelijk aan komen, want de techniek is stervende en het spul wordt gedumpt.
Misschien is werken met flex print (mylar) ook een nuttige optie.
Dit is draad uit een printerkabel (DB25), en zit er nu al mee, vooral bij de achterwand, dat het eigenlijk te dun is voor wat je er aan stroom doorheenstuurt. Leds die vragen best veel, heb voor zekerheid 29A 12V voeding.
Ebay ben ik wel bekend mee, heb daar zo'n 90% gekocht voor mijn model. Denk wel voor zo'n 1000 euro.
Hierbij nog een foto van de lampjes aan, en de beloofde foto van de printjes(klein deel van alle printjes)
Zelf ontworpen, en laten etsen bij Niels aka Technojunk.
Beetje rommelig ontwerp, maar was mn eerste ontwerp.
Had achteraf beter allemaal 6 kanaals kunnen doen, was netter geweest, en dan aantal FETs erop doen voor kanalen wat ik nodig heb.
En nu stop ik met posten erover, want anders ga ik door voor de award van topic-kaap
Als mensen meer interesse hebben of vragen over mijn model, kan men altijd contact met mij opnemen, of natuurlijk op mijn website kijken.
Greetz Michiel.