Als we het toch over features hebben: indicatie hoe vaak een topic gelezen is is misschien ook wel aardig.

dat wou ik net gaan schirjven toen ik dit topic opende ;)

En, als ik heel eerlijk mag zijn: iets om je waardering/afkeuring van een reply te uiten. Is meer geschikt voor iets a la reddit.com/tweakers.net, maar dat plussen-en-minnen werkt wel verslavend.

Leve het nieuwe uiterlijk
vele meer profesioneel
mvg

Ik vind het nieuwe uiterlijk wel mooi ik zie geen negatieve dingen en verandering kun je toch niet tegen houden

Op 25 augustus 2009 21:43:14 schreef STARTOURS G24T:
en verandering kun je toch niet tegen houden

Jeuh, da's een motivatie. :N

Op 24 augustus 2009 23:46:57 schreef alex278:
En, als ik heel eerlijk mag zijn: iets om je waardering/afkeuring van een reply te uiten. Is meer geschikt voor iets a la reddit.com/tweakers.net, maar dat plussen-en-minnen werkt wel verslavend.

Daar hebben we mods voor.
We don't need mods for the mods for the mods.
Gelukkig laaat men hier elkaar in zijn waarde. Allen een enkele nieuwkomers moet nog even opgeleid worden wat betreft dubbel posten, onnodig quoten en wat huisregels.

Na een klein weekje begint het nieuwe uiterlijk toch wel een beetje te wennen.

Ik wil niet zeggen dat het slechter wordt, maar ik krijg nog altijd na een klein poosje moeie ogen. Een vettere letter zou mijninziens een hele grote verbetering zijn. Misschien is men er al wel mee bezig, dat hoop ik dan maar. Nu is het voor mij na 5 minuten einde verhaal wil ik geen koppijn krijgen. (Mijn zicht met bril is uitstekend , dit voor de grappenmakers die daaraan twijfelen) :)

Direct aan gewend, functioneel en overzichtelijk en wat uiterlijk betreft er zijn mooiere, maar deze is wel boven gemiddeld mooi. (de mooiste is natuurlijk die van mij ;-))

Ik vrees dat het bijhouden van twee style sheets niet echt iets is waar webmasters op zitten te wachten.

Jammer om te zien dat hetgeen waar mensen zoveel energie in stoppen met 1 zin van de tafel geveegd wordt.

Ik vind de website in orde en zeker een verbetering t.o.v. de oude.

Goed werk mannen!

dit is toch voornamelijk opbouwende kritiek, net als in show your projects. daar lijkt het ook of je totaal wordt afgezeken.

Op 25 augustus 2009 23:19:17 schreef benleentje:
[...]

Daar hebben we mods voor.
We don't need mods for the mods for the mods.

Eh, volgens mij heb je nog nooit gezien wat je met een goed waarderingssysteem kan doen. Sommige postings zijn ontzettend goed geformuleerd, of bevatten goede info, of een heel achtergrondverhaal. Ik zou dan graag m'n waardering willen uiten, en dan kun je 'dank je' posten, maar als iedereen dat doet krijg je een thread met vijftig 'dankjes', een nuttige post, en twee half-nuttige posts waar anderen dan ook maar dankje op zeggen om niet onbeleefd te zijn. Met plusjes kun je veel beter aangeven dat je een post de moeite waard vindt.

En ratings zijn ook niet alles, omdat je mensen zult krijgen die voor 'plusjes' gaan, of alles downmodereren waar ze het niet mee eens zijn (pic vs avr, bv.). Maar 't is wel een interessant gegeven, en het staat los van 'moderators'.

Ik probeerde wat te klooien aan het CSS bestand voor de pagina. Maar als ik het CSS bestand van CO opsla, en dat daarna aan de site koppel, dan gaat om de één of andere reden toch iets fout met de lay-out. (de menu's bovenop gaan alle kanten uit enzo.) Wat doe ik fout?
Ik gebruik opera 10 beta, en opera dragonfly om een andere CSS te gebruiken.

nog een klein opmerkinkje over de lay-out. Ik gebruik nu standaard de lage-resolutie-stand. Het zou handig zijn om daarbij het kopje 'gebruiker-status' boven de 'update tracker' te hebben.

enkele mooie emo's gevonden op deze site.

vooral deze voor op het einde van een topic wanneer het probleem is opgelost:
http://www.unity.i8i.co.uk/forum/images/smiley_bowdown.gif
f deze
http://www.unity.i8i.co.uk/forum/images/smiley_iloveyou.gif:+

(is er miss een mogelijkheid om er enkele bij te plaatsen?;))

Eerlijk gezegd vind ik die smileys ontzettend lelijk -- als d'r smileys bijkomen (wat ik niet verwacht omdat de modjes hier denken dat smileys niet 'nuttig' zijn), graag in dezelfde stijl als de bestaande.

Smileys kunnen nuttig zijn om emoties uit te drukken. Maar is dat iets wat op en forum als dit echt zo erg nodig is dat de smiley collectie moet worden uitgebreid ?

Getverdemme, had je geen lelijkere smilies kunnen vinden ? Het is geen msn hier ! http://www.gigawatts.nl/co/smile/nooo.gif

Er bestaat een hele stapel smilies in de huidige stijl, kwestie van ze even zoeken en zelf hosten als je ze wilt gebruiken. http://www.gigawatts.nl/co/smile/yes_new.gif

http://www.gigawatts.nl/co/smile/worshippy.gif http://www.gigawatts.nl/co/smile/heart.gif

Jij vindt ze lelijk. In vind ze wel mooi aansluiten bij het nieuwe, verbeterde uiterlijk van CO. Oubollige uiterlijk weg, idem met de smileys :-)

Op 29 augustus 2009 15:00:41 schreef Sine:
Getverdemme, had je geen lelijkere smilies kunnen vinden ? Het is geen msn hier !

Was ze toevallig tegen gekomen toen ik er eentje moest hebben voor in een bepaald topic en ik vond der eentje wel lollig daarna gelijk ff hier geplaatst
Normaal ben ik niet zo'n msn man en van berichten vol met emo's krijg ik het sch**t, maar af en toe eentje als bedankje of een bepaalde nadruk fzo moet wel kunnen
CO staat meer open dan msn... :p

of ff zoeken en doorlinken
Niet erg netjes en dan wordt het hier idd msn...

Op 28 augustus 2009 10:43:15 schreef (Z)weetvoetje:
Ik probeerde wat te klooien aan het CSS bestand voor de pagina. Maar als ik het CSS bestand van CO opsla, en dat daarna aan de site koppel, dan gaat om de één of andere reden toch iets fout met de lay-out. (de menu's bovenop gaan alle kanten uit enzo.) Wat doe ik fout?
Ik gebruik opera 10 beta, en opera dragonfly om een andere CSS te gebruiken.

Om eerlijk te zijn heb ik zo geen idee, maar probeer Firefox met Firebug eens. Element aanwijzen en live de bijbehorende CSS bewerken :9~

of ff zoeken en dan doorlinken :)

gigawatts.nl is mijn host, linken daarvan is A niet netjes en B dat lijstje is ver van kompleet ( er zijn er meer dan honderd )

A: ja maar mijn site moet dringend gerestyled worden (als er zelfs nog iets opstaat)
Tevens heb ik maar 100mb/maand en als iedereen zijn emo's op upload archief gaat zetten gaat de boel nogal snel in het honderd lopen.

B: diegene die ik zocht staan er tussen (1 à 2)

=>Ga proberen men sitje eens eindelijk fatsoenlijk te bouwen en zelf de emo's hosten
wish me luck :p