slotje laatste topic

Dit topic is gesloten

Mnr. Klein is Fijn,

Jij ziet de link met de electronica niet, toch. Mag ik ook even de post samenstellen en die dan ook KUNNEN posten. Dat was ik net in aan het kloppen, duw op SEND, en topic is closed.

Lekker is dat.

Mvg Stefan Hubens

klein is fijn

Moderator

Mijn email staat openbaar hoor, en als jij op een fatsoenlijke manier wat uitleg doorstuurt is dat topic zo weer open.

Maar je moet wel met iets heel goeds komen, want tekst uit een combobox halen is en blijft gewoon stof voor een C++ forum.
Dat het toevallig toegepast wordt in een programma wat dient om iets te interfacen, dat verandert daar niet veel aan.

[Bericht gewijzigd door klein is fijn op zondag 30 augustus 2009 22:08:53 (51%)

Kijk,

om niet voor alle mogelijkheden uit alle comboboxen voor baudrate, COMpoort, start/stopbits dit apart in te gaan kloppen:

if(comboBox3->SelectedIndex = 0)
{
serialPort1->Portname="COM1";
}

Daarom wil ik de text overnemen uit de Comboboxen en die als poortnaam/baudrate/etc weer te kunnen gebruiken in een volgende stuk script.

Uiteindelijk wil ik LEDjes aansturen via de Serieele poort, en later meer. Bijvoorbeeld PIC's programmeren of iets anders aansturen. Gewoon een expirimentje dus.

Mvg Stefan Hubens

Waarmee KiF denk ik bedoeld, stel de ICT vragen op gathering.tweakers.net en het technische gedeelte hier.

Zegt die AVR: Dat Pic je toch niet?!

Waar is dan het forum Software en Interfacing dan voor.?

Henry S.

Moderator

Voor dingen die niet in je C++ boek staan, en die een relatie met CO hebben. Hoe je een Combobox hanteert dus niet.

Moest je daar nu voor gaan schreeuwen?

Verder mag je mailen.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
klein is fijn

Moderator

Op 30 augustus 2009 22:31:52 schreef Stefanh001:
Waar is dan het forum Software en Interfacing dan voor.?

Voor de interfacing. Gegevens binnenhalen, schakelingen aansturen, uC webservers, etc.

Dit topic is gesloten