Ziet heel goed uit. Mooi afgewerkt en de houten console is ook er mooi.
Persoonlijk zou ik nog kappen over de trafo's zetten.

Ik wilde hem voorlopig zo 'rauw' mogelijk houden. De houten behuizing is inderdaad ook erg mooi geworden. Die heeft m'n buurman (timmerman op luxe jachten) gemaakt. Het is van MDF dat is gefineerd met zebrano-gebeitst olijfessen :7

Een heel mooi project ziet er echt schitterend uit.
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgiereig naar de binnenkant. :-p

Hahaha. Okay dan. Ik zal van de week eens een filmpje maken. Dat zal met m'n telefoon worden, maar dat is redelijk te doen. Kun je mp4-filmpjes afspelen?

die level meter is echt vet cool!

mp4 moet wel lukken, ik weet niet of youtube er wat mee kan.

mp4 op uploadarchief zetten is goed;)
dan kun je het als het goed is met quiqtime ofzo afspelen.

@ Timmestein. Zooo zeg dat is erg mooi geworden en hardstikke leuk dat er hier op co is meegedacht en uitgelegd om tot zo'n optimaal mogelijk resultaat te komen.
Behalve het geluid wat je versterker produceert moet het ook een genoegen zijn om tijdens het luisteren de buizen te zien gloeien.
Maar met die EM-metjes als indicatoren is het helemaal te gek, whow,
dat moet in een genoegen zijn om daar in het schemerduister naar te kijken en tegelijk van mooie muziek te genieten.
Tjah, de aanblik van die trafo's: ik zou er nog eens mijn fantasie over laten gaan om de aanblik hiervan te optimaliseren.
Maar ja, ieder zijn smaak nietwaar?
Veel plezier ermee!
Groeten,
Mac.

Prachtig gebouwd, het geheel oogt erg solide. Die twee EM84 buisjes vormen een erg leuke feature!

Hier staat een fimpje. Met één of ander freeware progsel naar DivX geconverteerd. Lastig te filmen -> in een schemerende omgeving iets lichtgevends filmen :*

Hier op Youtube staat een mooier filmpje. Als het volume hoog genoeg staat, bewegen mijn EM84's ook zo leuk :-)

ik vind die vu meters echt te sexy. Als ik mijn volgende buizenversterker ga maken komen ze er zeker in.

Je versterker ziet er (van buiten in ieder geval) heel netjes uit.