JUMPER
t'moet niet altijd ingewikkeld zijn
zeg jongens , is dat hier een reclamestunt ????
ik heb gewoonweg een vraag gesteld en krijg een heleboel reclame op mijn vraag. ik zal de schokdempers een na checken en indien nog vervangen. dan gaan we nu verder met het programma ( reclame gedaan )
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 3 maart 2010 18:05:50 schreef testman:
dat is ook zo met bosch en siemens , zelfs de computer heb ik onderling al eens uitgewisseld . en de onderdelen waar je zo bijkon bestelde ik onder hetzelfde typenummer van bosch .bosch en siemens hebben veel betere rekken erin en geleiders zijn beter . ook het zeepbakje is beter als bij baukn / whirlpool. hier is echt niet over nagedacht , en alle machines die ik kende had een aantal tyrap bypasses in het rek . maar de reden dat die machines steeds slechter gaan afwassen kwam door de afdichting waar de middenmand inschoof en de sproeier opzat . deze lekte al na een jaar en dan is de werkdruk veel te laag en zit er steeds vlugger rommel in gaatjes van de wasarmen . die schroefdopjes zijn los te koop en dat scheelt erg veel in waskracht .
Wij hebben een bosch afwasmachine van al een tijdje oud (zou 's moeten uitzoeken). Gaat het over die bosch machines dat die afdichting waar de middenmand inschuift kan gaan lekken? Zoja: Hoe controleer ik die en waar haal ik indien nodig een vervanger vandaan?
(vaatwasser zou het namelijk wel wat beter kunnen doen dan dat 'ie 't nu doet. Dat ding heeft al aardig wat meegemaakt trouwens: Nieuwe besturing, handafwasmiddel (als zeep), handafwasmiddel (als glansspoelmiddel*), zonder zout werken (we hebben zacht water, maar ook weer niet zo zacht).
*= niet aan te raden. Krijg je nogal dof bestek van.
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op (14%)]
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
nee bij bosch / siemens is dit wel goed met een zelfcentrerende siliconenrubber afdichting . ik denk eerder dat je sproeiers dicht zitten . de gaatjes leeg prikken doet niks , ook het vuil uit de sproeier halen anders gaat het meteen weer terug . en vooral letten dat het gaatje wat dwars zit leeg is anders draait de arm niet rond en blijft op 1 punt stilstaan . je kunt het horen met draaien dan moet er een herhalend zwoep geluid zijn . ook is het te zien met heel vlug de deur open doen dan loopt hij nog uit .
de mand in het midden schuift met een buisje in de grijze buis in de achterwand en als de afdichting op die buis slecht is dan gaat er veel druk verloren .