brains
Special Member
Ik heb een krups 889 orchestro gekregen van iemand die een nieuwe heeft aangeschaft. Hij moet waarschijnlijk een servicebeurt hebben.
Ik vermoed dat hij niet geheel goed onderhouden is dus ik wil eigenlijk alles van binnen een goede kuis/service beurt geven.
Weet iemand hoe dat moet of heeft iemand een servicemanual ervan?
Ik wil hem niet opsturen, ik heb daar helaas geen geld voor en het is absoluut niets voor mij als "hobby technicus"
[Bericht gewijzigd door brains op (17%)]
Hallo.
Google is je vriend, kijk bijvoorbeeld eens hier: http://www.pioevogel.com/krups/
Mijn ervaring met dit soort machines is dat je ze net zo lang kunt gebruiken totdat ze het niet meer doen. Dan moet je ze idd helemaal uit elkaar halen en groot onderhoud plegen.
Deze machine zal, net zoals veel andere machines van Krups, gelijk zijn aan bijvoorbeeld een model van Saeco. Dat vergemakkelijkt het zoeken naar een manual waarschijnlijk wel.
Groeten, Ron.
brains
Special Member
Ha bedankt,
Ik weet niet hoe je het gevonden hebt maar ik had al gegoogled en vond niet alle info die ik nodig had.
Handige site, er staat mij een mooi klusje te wachten in het weekeind.
ik had al wel iets gelezen dat dit model ook in andere modellen zat maar is een goede tip om daar mee verder te zoeken. weet iemand toevallig een vergelijkbaar model?
Aan moderator.
Ik zie dat ik met mijn suffe kop de topic bij witgoed heb gezet.
Dom, dom 
Ik weet niet hoe ik erop kom maar kunnen jullie het verplaatsen naar de juiste plek
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (20%)]
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
brains
Special Member
Hoort het toch wel bij witgoed? Ik dacht dat witgoed alleen wasmachines, vaatwassers, drogers etc waren.
Wat is het verschil dan tussen wit en bruingoed? Dan was ik toch niet zo stom bezig after all.
Ik schreef dit topic terwijl ik een computerlokaal met pubers aan het monitoren was.(tijdelijk werk) Ondertussen moest ik ook schoolpasjes innemen en/of terug geven,ze af en toe tot de orde roepen en telefoontjes beantwoorden.
Wie zegt dat mannen niet kunnen multitasken? 
Het is een expresso apparaat om precies te zijn.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
De grenzen zijn niet zo heel duidelijk, maar onder bruingoed wordt verstaan de entertainmentapparatuur die traditioneel bruin was en onder witgoed alle wit geemailleerde apparatuur. Een koffiezetter is in mijn ogen eerder kleinhuishoudelijk, maar wordt bij gebrek aan die categorie toch vaak onder witgoed geschaard omdat er tenslotte ook water aan te pas komt en het ding meestal in de keuken staat.
Op 22 april 2010 15:57:33 schreef brains:
Aan moderator.
Ik zie dat ik met mijn suffe kop de topic bij witgoed heb gezet.
Dom, dom
Ik weet niet hoe ik erop kom maar kunnen jullie het verplaatsen naar de juiste plek
Dit is klein witgoed, en in Algemene elektronica stond het sowieso niet goed! Dus had ik hem hierheen verplaatst.
En denk je eens om de edit?