@the Dutchman:
de website is buggy. Ik kan niet registeren, want ik ben al geregistreerd. Ik kan niet inloggen want ik heb mijn account niet geactiveerd. Ik heb geen e-mail gekregen. Ik kan wel mijn gebruikersnaam per e-mail opvragen, maar niet mijn wachtwoord.

Aangezien iedereen tot nu toe foutloos heeft kunnen registreren kan de website het probleem niet zijn. Waarschijnlijk heeft je mailbox het als spam gefilterd. Ik heb je account geactiveerd handmatig, en je zou nu wel moeten kunnen inloggen. Je hebt ook mail ontvangen. (als het opgegeven mailadres juist was)

@ghole: Heb jij toevallig nota's genomen van hoe je de setup van PC-software hebt uitgevoerd? Via de uitleg op de wiki geraak ik niet ver... ik krijg de vscpservice maar niet gestart :-(

:-)
Die Wiki moet ECHT eens dringend opgekuist worden.

Wat is je setup? Heb je een USB2CAN?
Je kan dan best eerst eens proberen met een directe verbinding met dit device.
Ik kan je mijn config files sturen als dat helpt.

Ghole

ik heb de CANUSB zoals hier beschreven

config files altijd welkom, mogelijks verklaart dit wat.

edit: tot nu alles aan de praat gekregen, behalve VSCPWORKS, heb jij daar enige aanpassingen mee gedaan?

[Bericht gewijzigd door sven op (23%)]

Ik merk dat er nog veel twijfel is over het gebruik/haalbaarheid van CAN in domoticasystemen. Misschien interessant om te weten is dat het domoticasysteem van Velleman, velbus, ook gebruik maakt van een canbus.

Het protocol is ook 'min of meer' open/gekend. Daarnaast is er ook nog een forum waar er af en toe vragen over het protocol en dergelijke worden gesteld, bv. http://forum.velleman.eu/viewtopic.php?t=383