ik denk dat ik beter post wat ik goed heb gedaan in men leven ipv alle stommiteiten. ohja, zo heb ik al veel ervaring hé 
-een hele versterker fixen, nieuwe drivers, nieuwe veiligheidsweerstanden, nieuwe eindtrappen. alles gesoldeerd, print op de koelplaat gezet, alles ingebouwd, aansluiten, schakelaar over duwen en POEF, alles in rook weg. weer de boel uitgebouwd, was ik toch niet vergeten de overige draad af te knippen van die veiligheidsweerstanden... versterker heeft nooit meer gewerkt (heb hem nog altijd staan
-toen ik 12jaar was, ff met de nieuwe multimeter voor de school, thuis eens meten hoeveel spanning onze wcd's hebben. jaja, perfect, 219V. en nu eens zien of we wel degelijk 10A hebben zoals onze hoofdschakelaar aangeeft. POEF. GVD, klote zekeringen, nieuwe erin, POEF. miljaar hé, stukje dikke nagel gepakt de dikte van een zekering. stukje van 1cm afgezaagd. zo, die zekering fikt niet meer door. POEF, paarse rook... printbanen opgerookt. ding heeft nooit nog amperes kunnen meten 
amperemeter nr 2: ff proberen de startstroom te meten van een droogkast. die is dus meer dan 10A. ding meet ook geen amperes meer.
amperemeter nr 3: lekstroom in de auto opzoeken. contact uit: grote lekstroom, contact aan: nog meer lekstroom en per ongeluk doorgedraaid naar starten. ding meet ook geen amperes meer...
k heb nu een 5tal multimeters hier thuis, en denk niet dat er 1 nog mA kan meten, en op 1 of 2 kan je nog in de 10A stand iets meten