Hallo

Ik heb een vraag als je richting aan doet Bij een auto + aanhangwagen kun je dan ook de breedte verlichting om en om laten mee knipperen?

En die breedte verlichting moet ook werken als gewoon licht dus als je de richting aan doet dan moet de breedte verlichting ook om en om mee knipperen.

Graag meer uitleg of schema?

M.V.G. Reamon

ja, met een paar tranistoren lukt het wel. Ik teken even iets voor je uit.

Mvg Stefan Hubens

Ligt er een beetje aan wat voor breedte lichtjes: als het laag verbruik is kun je het ook zonder transistoren doen..

(de min van de breedte lichtjes knoop je dan aan de plus van je richting aanwijzer)
Tenminste als je dat zo bedoelt........

Uh, als ik het goed heb mogen die niet meeknipperen van het RDW:)

Paul welther heeft gelijk wat jij wilt is een amerikaanse schakeling deze is hier niet toegestaan .

Misschien is het wel toegestaan om de spanning tijdens de knipper een paar volts te verlagen?
Dan krijg je wel een knipper effect, zonder dat de lampen uit gaan...

o oke dus het is niet toe gestaan maar bij een trekker met aanhangwagen dan zal ook wel het zelfde zijn ?

Trekker en aanhanger (landbouwvoertuig dus, en geen vrachtwagen) behoeven "nog" geen APK keuring. Dus dat is punt een. Verder wordt het wel oogluikend toegestaan. (wordt wel eens aangekaart als massa probleem ;) )MAAR begin niet te mopperen/vloeken als je wel een bekeuring krijgt ;)