het grote interessante aanbiedingen topic deel2

Dit topic is gesloten

Op 27 juli 2010 21:24:33 schreef teunhaperen:
Deze heb ik opgemeten van een eerdere aldi actie.

65mm breed dus.
Als ik even twee datasheets (willekeurig) erbij pak, dan hangt het 'm op de tolerantie. Maargoed, die tolerantie prop je d'r nog wel bij doorgaans :)

If you want to succeed, double your failure rate.

5V 20A voeding voor EU11,32.
Tot vandaag te bestellen anders wordt hij gesloopt.

http://www.helmut-singer.de/fix/she.html

Wees er dus snel bij!
Misschien staat er nog iets leuks tussen op die pagina :)

zonder prutsen kom je nergens!

Voor de liefhebbers (ik niet): er staan weelal wat advertenties op Marktplaats betreffende nixietubes:

vb1 en vb2 en zo zijn er nog enkele.
Tis maar dat de nostalgie niet sterft.

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
flash2b

Special Member

Op marktplaats (en NEE ik ben niet de aanbieder)

GRATIS pm3655 logic analyzer

http://link.marktplaats.nl/369846311

Bedankt voor de tip, das om de hoek voor mij :)

edit: Ik was al te laat :(

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Voor hen, die regelmatig met USA of UK materialen werken, een universele WCD voor angelsaksiche stekers: Australisch, UK en USA

Voor maar Eur. 5,85 incl vezending.

Kreeg er nog een AU$ 5 tegoedbon bij voor een volgende aankoop.

eBay # 190433701736 (Nu Kopen)

Foto: http://m2.uxcell.com/i/08a/ux_a08011400ux0051_ux_g.jpg

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Henry S.

Moderator

Daar past de Eurostekker ook in.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Tidak Ada

Golden Member

Ja, maar alleen geen randaarde

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Henry S.

Moderator

Voor degelijke dingen gebruiken we op het werk een 'vakantiestekker' ;)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Vanwege z'n elegantie zou je d'r bijna eentje bij de werkplek installeren. Ik heb het alleen nog nooit nodig gehad, dus ik laat het er maar bij...

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Ik dacht monteren bij een Variac.....
Echt iets voor een testbank.
Ik heb een hekel aan zo'n adapter. Even wankel als zo'n stapeltje driewegstekers van vroeger en je moet henm altijd weer opzoeken (waar lag dat ve...te ding ook weer :( )

Bovendien heb ik nogal wat Engelse en amerikaanse stekervoedingen, die niet te openen zijn en waarvan ik dus niet een twee drie weet of het een eenvoudige trafo met gelijkrichter is of dat er meer elektronica in zit, dus ze liever niet vervang door iets met een Euro steker....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Stuut en Bruin (www.stuutenbruin.com) heeft aanbiedingen, transistoren, dioden, fluke meters en hamerslag kastjes.

Vanmiddag tijdens de lunch voor wat kastjes en transistoren geweest, tijdens het afrekenen kreeg ik te horen dat volgend jaar februari de zaak dicht gaat. Er zullen de komende tijd meer aanbiedingsacties gaan komen, kortom hou de website in de gaten.

PS. Sommige transistoren blijken datum code's uit 82 te hebben ...

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Tidak Ada

Golden Member

Op 10 september 2010 13:46:13 schreef Roland van Leusden:[....] tijdens het afrekenen kreeg ik te horen dat volgend jaar februari de zaak dicht gaat.

Oei !!! :'( .... :'( .... :'(

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Turbokeu

Golden Member

Aie, weeral een stukje elektronicawinkel met onschatbare oude elektronica dat verdwijnt.

Ik ben er ooit éénmaal binnengeweest (ca. 35 jaar geleden) maar heb er achteraf wel een paar keer besteld (S&B is nu éénmaal niet dicht bij de deur voor mij).

I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"
Tidak Ada

Golden Member

Voor mij dus weer een stuk verleden weg:

Ze zaten allemaal op loop afstand van elkaar en op de fiets vanaf Voorburg, waar ik woonde :)
Radio Twenthe (Hoe lang nog); RTV, Die zaak aan de overkant (ik weet de naam niet meer); Radio Labor; Kontakt; Radio Ster (betaat nog) Stuut & Bruin; Nog een winkeltje op de Stille Veerkade, dat in alle stilte is verdwenen.... Wie ben ik nog vergeten.....?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Meek-it zat op de Stille Veerkade links van Radio Twenthe (niet zo erg oud).
Tandy zat even voorbij RTV in de Wagenstraat.
Kontakt zat vroeger in de Wagenstraat even voor de Haagsche Courant, nu in de Grote Marktstraat met verlichting ed.
Radio Ster zat vroeger op de Bierkade (moest daar altijd de buizen halen van mijn broer, of was het nou Radio Twenthe), nu in de Herderinnestraat met schotels en speakers.
Radio Gerese (of zo iets) op het Regentesseplein.
Radio Westerveld op de Leyweg en de LvNOI.

I'm not a complete idiot -- Some parts are just missing.

Op 10 september 2010 13:46:13 schreef Roland van Leusden:
..Vanmiddag tijdens de lunch voor wat kastjes en transistoren geweest, tijdens het afrekenen kreeg ik te horen dat volgend jaar februari de zaak dicht gaat. Er zullen de komende tijd meer aanbiedingsacties gaan komen, kortom hou de website in de gaten.
..

Met de prijzen die ze voor sommige dingen vragen val ik nou niet echt van m'n stoel van verbazing. Bij Twenthe nam ik meer weg en t kostte me minder. (zowel tijd als geld)

Tidak Ada

Golden Member

Radio Ster heeft altijd in de Herderinnestraat gezeten. Ze hebben de oude zaak nog steeds, alsmede het aansluitend pand op de hoek van de Boekhorststraat en een pand tegenover het oude pand.
Ze werken vanuit het hoekpand, voornamelijk aodio apparatuur en schotel apparaatuur. Antennes deden ze vroeger, naast de dumphandel.

Twenthe Zai van af mijn start op de Bierkade, vlak bij de Wagenbrug, mat een dikke madam (Ongeveer twee keer zo dik als de dikke sigarenroker) als buur achter het raam. Daarna zijn ze korte tijd verhuist maar een pand bij de brug met de Paviljoensgracht om dan uiteindelijk naar de Stille Veerkade te gaan.

Meek-It zat met een grote zaal op de Pviljoensgracht en had een dump en ramsj shop op de Srtille Veerkade, vlak bij Twenthe.

Die dump waarvan ik zei dat ze op de Stille Veerkade zaten zt op de Amsterdanmse Veerkade (verlengde van de Stille).

Labor zat op de Gedempte Burgwal.

Altijd een hele toer op de Wonsdagmiddag om alle etalages te bekijken....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Die doet helaas alleen mono geluid. Deze is dan misschien makkelijker: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44121

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
bjokal

Golden Member

Of deze bij van dijken elektronica:
http://www.vandijkenelektronica.nl/preview.php?table=images&index=8385.
Stereo en volledig instelbaar voor 7,5€. Heeft alleen geen microfoon ingang, maar line-in.

"Of all the things I've lost I miss my mind the most"
Tidak Ada

Golden Member

@tommyboy:
Die van jou is ook alleen mono; dwz, er staat nergens iets over stereo vermeld. Hij is darentegen wel 3 keer zo duur!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Kijk voor de gein eens naar de datasheet. Dat ding slikt ook digitale audio op zijn ingang! http://img.v-module.com/datasheets/DS_VMR6512_EN.pdf
Aangezien hij specifiek een stereosignaal op zijn ingang slikt, en hij ook veel andere "hippe" features heeft, ga ik ervan uit dat hij ook in stereo uitzendt. Ik ga er in elk geval binnenkort een halen om mee te spelen :)

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

... en hoe jij drie keer uitrekent? Ebay/sure kost $9.99 en DX kost 12.90, toch? Of ziet niet iedereen dezelfde prijsjes? Oh wacht! Jij rekent met $5 per stuk voor die van sure, omdat je er twee krijgt.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Dit topic is gesloten