het grote interessante aanbiedingen topic deel3

Dit topic is gesloten

My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry

Hier ook niet. Proxy via een VPS in Engeland met 100Mbit up/down levert ook niets op :(

Ik kom er helaas ook niet doorheen.
1x zag ik net even de counter, was voor 5% al omhoog. Toch een paar mensen bij wie het wel gelukt is dus.

http://www.020it.nl - Industriële elektronica ontwikkeling. - http://www.procircuits.nl

LOL, Google Chrome geeft de volgende melding:

Oops! Google Chrome could not connect to www.sparkfun.com
Other users are also experiencing difficulties connecting to this site, so you may have to wait a few minutes.

NEE ik wil niet wachten ;)

Ik krijg helemaal niks. Zonet 1x de home zonder opmaak.
Jammer de bammer, ik ga maar eens eten maken, kijk vanavond wel weer.

sparkfun is zelfs al uit google: Something broke. ...not to worry. We've logged this error and will be looking into it. Reference #127ddb37fa3e0998b09d3085838f087f.

deze stunt was nog mooier geweest als ze er een maximale looptijd van 1 uur bijop hadden gezet ;)

[Bericht gewijzigd door MAH op donderdag 13 januari 2011 17:27:30 (15%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Lucky Luke

Golden Member

[freeday is over, post irrelevant geworden, removed]

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op donderdag 13 januari 2011 19:09:18 (91%)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

AAARG ik ben blijkbaar uitgelogd =(

http://www.020it.nl - Industriële elektronica ontwikkeling. - http://www.procircuits.nl
maartenbakker

Golden Member

Dat een website niet goed reageert op het IP-nummer betekent niet dat hij stuk is. IP-nummers zijn daar immers niet voor bedoeld ;-)

Of dat hier de reden is heb ik niet gecontroleerd, maar vaak draaien er op een enkele server meerdere domeinen waarbij het IP-adres dus geen onderscheidende factor is.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Lucky Luke

Golden Member

freeday voorbij, post weg.

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op donderdag 13 januari 2011 19:09:35 (95%)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Inloggen heb ik vanmiddag al eerder gedaan, als het goed is kan ik nu verder met mn sessie. Ben alleen nog niet verder gekomen dan het keuzescherm voor quiz/loyalty credits.

Die sessies zijn allemaal allang verloren gegaan, daarom krijg je de login pagina.

De teller staat nog steeds op 150 dollar, het zal nog wel even duren voordat ze op die 150.000 zitten. Ik hoop dat de koeling van hun datacentrum goed geregeld is.. Zal wel een stevige stroomrekening worden!

maartenbakker

Golden Member

@Lucky Luke: dan ligt het gewoon aan de sessiegegevens en/of de DDoS aanval die iedereen nu uitvoert ;-)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Kon net tot het login scherm komen, maar dan gaat het goed fout.

edit:
ok nu bij het keuzeschermpje

[Bericht gewijzigd door pientertje op donderdag 13 januari 2011 17:44:52 (23%)

Als je via google op sparkfun free day zoekt staat er ergens tussen dat er nog voor $130.000 over is.

EDIT 18:42 : Ik kwam net op een vraag van een spanningsdeler uit, helaas toen ik op submit klikte viel de verbinding weer weg :(
EDIT 18:45 : Hetzelfde, maar met een andere vraag...
EDIT 19:11 : In totaal 3 vragen kunnen doen, 30 euro gekregen, imo niet slecht voor 2 uurtjes browsers te refreshen :)

[Bericht gewijzigd door stefhead op donderdag 13 januari 2011 19:12:47 (18%)

Kom Er ook niet meer in :(

(Gebruik vier pc's :D )

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Henry S.

Moderator

De chat mag achtwege blijven!

Edit: En hieronder stond een post van iemand die niet lezen kan...

[Bericht gewijzigd door Henry S. op donderdag 13 januari 2011 18:41:12 (55%)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Bij Hornbach is installatiedraad in de aanbieding (toch een paar euro goedkoper dan bij de Gamma/Praxis ed): http://www.hornbach.nl/cms/nl/nl/folders/folder.html?page=http%3A%2F%2…

Pagina 4

Take care to get what you like or you will be forced to like what you get
Sine

Moderator

Goedkope gamm(a/el) draad is vaak ramp en ellende om in een pijp te trekken ... iets om rekening mee te houden.

Zag bij www.electronica-online.nl twee typen experimenteer printjes staan.
Leuk voor klein werk of module bouw, niet écht goedkoop, maar wel handig. Vul in het zoekvenster experimenteer in, het zijn de onderste twee.
Mac.

Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.
Tidak Ada

Golden Member

Ik krijg bij het openen van de pagina een melding van Trend Microsystems (Internet security pakket), dat de site onveilig is.
Enig idee?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Hi Tidak Ada. Norton Internet security geeft bij mij geen probleem aan, kan zijn dat het ene systeem kritischer is dan het andere misschien? (nooit last gehad met deze website overigens) Meestal controleer ik ook nog op google of er een groen vinkje achter staat.
Groeten,
Mac

[Bericht gewijzigd door McDuff op maandag 17 januari 2011 21:16:53 (16%)

Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.

@ Tidak Hier ook problemen. (NOD 32)

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!

Dit topic is gesloten