specifiek persoon

Hi aanmodderator ;-P
is het mogelijk binnen dit forum een bericht direct te richten aan een specifiek persoon?

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
High met Henk

Special Member

dat medium heet E-mail!

als het mail adress niet openbaar is: gewoon even in een topic posten en vragen of hij contact met je opneemt (moet jij natuurlijk wel bekend zijn)

of nogextremer: een topic openen om te vragen of hij contact opneemt (alleen in HELE extreme gevallend oen, want als je het elke keer doet is het forum spam!)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Hugo Welther

Moderator

Het emailadres staat in het profiel van de poster. Klik op de naam!
wil je mail sturen aan een van de mods, kan dit via de rubriek 'feedback'

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op donderdag 24 juni 2004 13:12:22

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

dat vermoeden had ik al.
Alleen hoopte ik stiekum dat ik ook rechtstreeks kan contacten. Niet iedereen heeft zijn Email bekend gemaakt.

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
High met Henk

Special Member

ik proef hier iets van een mass spam actie :D:D:D:D

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Onder het mom van: "If you can't beat them, joint them" henk?
Nee hoor, ik vind spam zelf ook een beroerd gezwel aan het internet medium.

Alleen heeft men soms goeie suggesties in forums, waar ik wel wat meer info over wil.
Echter is het topic in desintresse geraakt waardoor de door mij beoogde member dit niet zal lezen.

En rechtstreeks iemand publiekelijk aanroepen door middel van een new topic lijkt me wat te gortig.

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
High met Henk

Special Member

hehehe, ik snap het wel hoor, maar het klonk nu net alsof je alle members (of iig veel meer members)wilde aanspreken :P

enfin. Ik kan me er dus wel iets bij voorstellen, maar als hij niet reageert op e-mail ofzo, kun je dus ook even een topic openen als hij totaal nergens op reageert en het echt belangrijk is. als er geen forum spammers izjn is het na 1 dag al 1 of 2 pagian's verder verdwenen :)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

ik denk dat hij pm op het forum wil.
dan kun je berichten (pm`s) versturen naar alle gebruikers.

Op 24 juni 2004 14:58:06 schreef arne:
ik denk dat hij pm op het forum wil.
dan kun je berichten (pm`s) versturen naar alle gebruikers.

scherp opgemerkt jongen

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

Op 24 juni 2004 14:58:06 schreef arne:
ik denk dat hij pm op het forum wil.
dan kun je berichten (pm`s) versturen naar alle gebruikers.

dankje, hier waren we nog niet achter |:(

IF you can't convince them, then confuse them!

Op Casejunkies heb je zo'n pm systeem, maar mijn ervaringen daarmee zijn dat ik gewoon een mailtje krijg als ik ene pm heb en dat ik dan pas naar m'n pm's kijk. Gewoon mailen is makkelijker anders moet je elke keer zoveel mail en pm's ed nalopen. Als mensen hun e-mail adres niet vrijgeven is dit inderdaad lastig.

Dus: Iedereen geef je e-mail adres vrij!

Op 25 juni 2004 12:18:07 schreef Bliksem:
Als mensen hun e-mail adres niet vrijgeven is dit inderdaad lastig.

En daarmee is ook meteen alles gezegd, want meer dan jammer kan je het niet vinden. Het is de eigen keuze van die persoon om het verborgen te houden. Vaak juist omdat men geen zin heeft in mensen die van alles willen vragen. Of gewoonweg om privaci redenen.
We hebben die keuze gewoon te respecteren. ;)

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer