[Update] Alles is binnen en meteen doorgestuurd

Iedereen die nog wat van Farnell moet hebben kan hier even een reactie typen, maar zich bovenal per email melden op emailadres

Bestel-mail bevat minimaal:
* Je nickname
* Je echte naam en adres
* De bestelnummers, met aantal (bestel-eenheden zoals op Farnell-site)
* Het totaal-bedrag bij Farnell volgens jou

In de reply-mail krijg je de betalingsgegevens.

Regels:
* Producten moeten direct op voorraad zijn (geen VS-voorraad)
* Je totale bestelling is minimaal 5 euro (ex BTW) op de site van Farnell
* Je betaalt vooraf aan mij
* Het totaalbedrag bestaat uit je bestelkosten + BTW + postzegel(s), verpakking krijg je kado
* Ik lever geen facturen en verzorg geen garantie enzo
* Niet op tijd betaald/besteld is helaas pindakaas

Jochem, misschien is het ook handig om een datum vast te stellen, waarop men nog op het laatst bij je kan inschrijven (evt. aangevuld met de vermoedelijke datum waarop je de bestelling gaat plaatsen).

@ Jochem. ik heb je een mailtje gestuurd.

Mail gezien.

Op 28 april 2011 22:31:34 schreef oxurane:
Jochem, misschien is het ook handig om een datum vast te stellen, waarop men nog op het laatst bij je kan inschrijven (evt. aangevuld met de vermoedelijke datum waarop je de bestelling gaat plaatsen).

Klopt, ik wilde dat even af laten hangen van de hoeveelheid belangstelling, maar ik denk dat ik eind volgende week af wil ronden.

@Jochem: Ik heb je ook een mailtje gestuurd...

Mailtje ook binnen, en van RES ook trouwens.

@Jochem: mailtje is onderweg.:-)

Ik ga morgen denk ik de mailtjes controleren en retourneren met betalingsgegevens. Dan kunnen we het 't weekend afsluiten.

Als het goed is heeft iedereen een mail terug met betaalgegevens. Zo niet, laat het even weten.

Controleer je mail en maak het bedrag svp zo snel mogelijk over, zeker de belgische deelnemers.

[Bericht gewijzigd door Jochem op (33%)]

Het is te hopen dat de banken weer wakker gaan worden na het weekend, want er is nog steeds maar 1 betaling (edit: alles nu) binnen. Ik weet dat dat vanuit België wat langer kan duren, maar ik had Nederland zeker vandaag toch wel verwacht.

Betaald  Ontvangen
vanzwam           BE    [x]     [x]
RES               NL    [x]     [x]
djoveld           NL    [x]     [x]
Walfried          BE    [x]     [x]
Gyrbo             BE    [x]     [x]
Digital Designed  NL    [x]     [x]

Wat donderdagochtend niet op m'n rekening staat schrap ik uit de bestelling, dat lijkt me haalbaar toch?

Alle betalingen zijn binnen. Bestelling is geplaatst.

Alle enveloppen zijn nog met de lichting van vandaag met de post mee gegaan. De Nederlandse bestellers zullen het dus waarschijnlijk morgen op de mat hebben liggen. De zuiderburen zijn afhankelijk van de grillen van De Post >:)

Met Digital Designed heb ik per mail contact opgenomen omdat de spindel draad niet in een enveloppe kon. Die bestelling gaat morgen als pakket richting postkantoor.

Willen jullie het even laten weten als de boel aangekomen is?

Pakketje ontvangen. Bedankt.

Heel mooi, ik zal het tabelletje in de post hierboven even aanvullen. Nog 2 Belgen te gaan en dan zijn we er! :D

Deze Belg heeft zijn pakketje ook ontvangen :D
Bedankt.

Dan zijn we compleet!
Graag gedaan en iedereen veel plezier ermee :)