Opruiming elektronica'verzameling'

Dit topic is gesloten

Beste CO-vrienden,

Om dezelfde redenen als in dit topic wil ik mensen helpen van een gigantische elektronicaverzameling af te komen (3 loodsen)
Een en ander is al via V&A verkocht maar er is zoveel materiaal en apparatuur aanwezig, dat het onmogelijk is om alles hier op te noemen.
Daar de vorige eigenaar een geregistreerd zendammateur was, zal het voor enkelen onder ons een waar snoepwinkeltje zijn.
Enkele mensen van dit forum zijn hier al geweest, en weten waar ik over spreek.
Om hier geen gigantische waslijst neer te zetten, wat er bijvoorbeeld zoal staat, heb ik een partij foto's op mijn site gezet.
De laatste 3 overzichtfoto's zijn aanklikbaar voor een groter formaat.

Voor vragen w.b. apparatuur kun je hier neer zetten, maar voor vragen w.b. prijs of belangstelling om een bezoekje te brengen, liever per mail.

p.s. Dit topic is geen vorm van spam, het is bedoeld om enkele mensen hiermee vooruit te helpen.
De mods weten hiervan, en hebben mij toestemming gegeven voor dit topic.
Mijn dank hiervoor

Op de tweede foto links staat een scoop (denk ik)? Welk model is het? Heb je er eventueel nog die je wil verkopen?

zitten er functiegenerators tussen? anders wel geïnteresseerd

ps: hoe zit het i.v.m. verzendingen? ook naar België ?

Zijn de lampen in deze belichtingsbak nog goed? http://www.karelvogels.nl/fotos/Kopie%20van%20L2.JPG

Zo ja, dan ben ik wel geinteresseerd. Hoe is de tijd in te stellen/af te lezen?

@ ThecrazyInventor: De tijd is in te stellen d.m.v. een mechanisch tijdklokje, maar kan simpel zelf voorzien worden door een elektronisch klokje, de 8w buisjes hebben wel wat branduren achter de rug, zo te zien, maar branden verder goed.

@ Baes: deze zijn helaas al verkocht.

@ Steve04: Deze scoop is een tektronix 5111A, en er is ook nog een textronix 485

De mooiste labvoeding is al weg, maar er staan er best nog wel enkele tussen hetzij wel wat oudere.

[Bericht gewijzigd door Kareltje op zaterdag 30 april 2011 20:46:15 (53%)

GJ_

Moderator

vragen over prijzen en zo per mail aub.

Ik heb alvast wat posts met vragen over prijzen gewist, sorry daarvoor maar ik zie de bui al hangen: 30 pagina's met "wat kost dat??", "is die er nog??" en dat lijkt me niet erg boeiend.

Op 30 april 2011 21:17:11 schreef GJ_:
vragen over prijzen en zo per mail aub.

Ik heb alvast wat posts met vragen over prijzen gewist, sorry daarvoor maar ik zie de bui al hangen: 30 pagina's met "wat kost dat??", "is die er nog??" en dat lijkt me niet erg boeiend.

Ik heb het best wel druk gekregen met het beantwoorden van mails van mensen die zich WEL aan die afspraak houden.
Uitzonderingen zul je altijd wel houden.

Dus, ik ga niet op prijsaanvragen in!!!
Alleen per mail!!

Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

Ik ben opzoek naar een eenvoudige betaalbare scope (20Mhz) en een functie generator. Heb je er toevallig wat bij staan?

Op 30 april 2011 22:19:52 schreef Ruben_Lichtenvoorde:
Ik ben opzoek naar een eenvoudige betaalbare scope (20Mhz) en een functie generator. Heb je er toevallig wat bij staan?

Geen funktiegenerators meer!!
Voor scoops, zie een paar mails terug
En lees ook a.u.b. de post van GJ

Morgen ga ik nog wat meer foto's op mijn site zetten (gereedschappen)
Er is nog zoveel meer.
Vraag het even via mail wat je zoekt.

Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

Excuses, ik had er overheen gelezen. Ik stuur je even een mail.

Wie weet wat dit voor apparaten zijn?
Het lijken op een soort voedingmodules
http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/afb0233.jpg

p.s. inmiddels weer wat foto's toegevoegd op mijn site

Volgens Google zijn de TWE1200H27 voedingen, 44V /27A

Voedingen voor "Advance" PLC'S

MVG Gerard. ;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.

Wat niet op de foto's staan, zijn o.a. vele rollen kabel, in diverse soorten, diverse antennes, antennerotors, ook zware.
Meetpennen (Hirschmann)BNC kabels en connectoren, vele verschillende soorten pluggen en chassisdeeltjes, Rinkern, en gewone trafo.s, zware (oude) voedingen tot 40Amp.
Voor serieuze belangstellenden kan een afspraak geregeld worden.

Zitten er toevallig ook lege 19" behuizingen tussen, of behuizingen voor de sloop?

En audio spul?

audiospul zit er ook veel, maar verder geen aandacht aan besteed
19" racks heb geen gezien daar, maar misschien volgende week in loods 3

Afhankelijk van wat voor audio spul (en welke prijs) het is, heb ik grote interesse.
Ik zoek vooral wat semi/pro spul.

Foto's end kan je hier plaatsen zodat de andere mee kunnen kijken, (richt)prijzen mag je altijd doormailen.

maartenbakker

Golden Member

Zit er televisiespul bij? Ik bedoel in de breedste zin van het woord, van reserveonderdelen, toestellen, documentatie, professioneel (studio) spul, enz.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Op 10 mei 2011 23:02:41 schreef maartenbakker:
Zit er televisiespul bij? Ik bedoel in de breedste zin van het woord, van reserveonderdelen, toestellen, documentatie, professioneel (studio) spul, enz.

Niet echt, tenminste niet wat ik ken.

Oke, dit is wel een oud topic maar nu relevant genoeg om het eens uit het stof te halen.

Afgelopen Zaterdag was in BEIDE lokaties een marathon-loodsbezoek geweest waar o.a. 4 van onze vaste CO-leden t.w. Schimanski, Hugo Welther, Paul Welther en Tidak Ada aanwezig waren (Fred101 moest helaas afmelden)

Van s'morgens 10.00 uur tot 18.00 uur was het volop zoeken, verzamelen van allerlei apparatuur, conectors en andere onderdelen/componenten.
Dat deze dag niet zinloos eindigde, bleek wel uit de afgeladen auto's die s'avonds weer huiswaards keerden.

Onderstaande overzichtfoto's laten de loods in Helenaveen zien wat ongeveer 40% van het totaal is.
Dat we dit konden doen, heeft te maken met de vakantie, daar hier ook nog caravans gestald werden, en deze nu tijdelijk weg waren kon er een looppad gecrëerd worden zodat iedereen redelijk bij de spullen kon komen.
s'middags rond een uur of 2 trokken we naar Deurne waar de de snuffeltocht tot laat in de middag voort gezet kon worden.
Overzichtsfoto's in de andere loodsen is nagenoeg onmogelijk en alleen met een supergroothoeklens te doen.
Foto's in deze loods zijn wel op mijn site te zien.
Door het zeer mooie weer was het voor de loods ook nogeens gezellig bijkletsen over de aankopen.
Al bij al, een erg leuke dag geweest voor iedereen, en is voor herhaling vatbaar. (een soort mini Rosmalen)
Belangstellenden kunnen mij altijd mailen voor een bezoekje.
http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/helenaveen1.jpg

http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/helenaveen2.jpg

Zit er iets van scopes tussen?
Ik ben namelijk al een tijdje opzoek naar een betaalbare oscilloscoop voor thuis.

Ben nog op zoek naar een goedkope labvoeding en eventueel een scoop.
Waar zou het eventueel opgehaald kunnen worden?

Als verzamelobject staan er nog 2 maar zeker niet geschikt om hem als bruikbare scoop op de plank te hebben staan.

En labvoedingen / multimeters?

[Bericht gewijzigd door Da_Vinci op zondag 12 augustus 2012 15:27:57 (30%)

Dit topic is gesloten