oxurane
Van elk bezoek aan CO leer ik weer meer...
Op 9 juli 2011 23:28:42 schreef fzwart:
als nog mogelijk ... 1x zwart + 1x transparant
Ja, want het loopt tot zondag 21:00 uur.
Alles aangepast, de stand : 17 zwart /16 transparant blikjes Plasti Dip.
Als het nog mogelijk zou zijn zou ik graag een potje transparant willen en een potje zwart.
Als het door gaat hoor ik wel hoe de betaling gaat.
M.v.G. Justin Ma
oxurane
De stand : 18 zwart / 17 transparant blikjes Plasti Dip.
is het niet economischer om ze op te delen in 100 mL ?
Voor mij om uit te proberen zou 100mL voldoende zijn.
Mag je evt. zwart/transparant (of kleur) mengen? mijn transparant mag ook geel of rood worden. ziemaar wat uit komt 
(verzenden mag ook DHL worden)
Voor mij graag
1x zwart
1x transparant
En is het mogelijk om 1x transparant spuitbus mee te bestellen? Lijkt me geen probleem, toch?
TNT als verzending.
Alvast bedankt!
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
@ship: Colours can be easily mixed together to creat shade variations to the above colour samples.
Lijkt er nu op dat de actie doorgaat met 2x 5 liters.. 19/18
doe mij maar een blikje zwart, lijkt me wel leuk spul voor in mijn robot-zeilbootje. TNT Post NL als verzending
[Bericht gewijzigd door pientertje op (17%)]
oxurane
We hebben het gehaald ! De 2 blikken zullen in Engeland besteld worden, al moet ik nog ontdekken welke betaalwijze ze accepteren. Niet iedereen heeft zijn mail-adres openbaar. Daarom wil ik de deelnemers vragen om mij na sluiting van deze AC (zondag 21:00 uur), te mailen met adresgegevens. Vervolgens kan ik dan ook de betaalgegevens terugmailen. Pas nadat de betalingen ontvangen zijn (*) zal ik de bestelling plaatsen.
(*) De Belgische deelnemers krijgen extra tijd, omdat zij een buitenlandse overboeking dienen uit te voeren.
@Shiptronic :
100 ml blikjes heb ik nog niet gezien, wel van 125 ml. Op de eerste pagina heb ik een aantal berekening uitgevoerd, om te zien wat de kosten zijn bij 125, 250 en 500 ml blikjes. Blikjes van 250 ml leek in mijn ogen het meest gunstige uit de verf te komen. Vandaar dat die keuze is gemaakt.
-= EDIT =- Ik zie nog geen duidelijke bestelling in je posting. Zou je alsnog willen bevestigen wat je wil bestellen ?
@Lord Anubis :
Door zoiets toe te staan, ontstaat er iets oneerlijks. Omdat de 18/18 is gehaald, kan elke extra deelnemer een kleur uitkiezen die hij/zij maar wil. De ingeschreven deelnemers die er voor gezorgd hebben dat de 18/18 is gehaald, kunnen alleen bijbestellen, en niet wijzigen |(bijv. wit i.p.v. transparant). Wijzigen betekent namelijk dat de 18/18 niet gehaald zal worden, waarmee je de AC om zeep hebt geholpen. En dat kan nooit de bedoeling zijn.
@Pientertje :
Je bestelling is verwerkt. Trouwens, nog bedankt voor de correctie van de verzendwijze/naam 
@oxurane: betaalwijze is creditcard of paypal.
Gewoon even wat in je winkelwagentje gooien, dan krijg je dat te zien.
oxurane
@Zonnepaneeltje :
Bedankt voor je info. Dan weet ik nu dat het bestellen geen probleem op zal leveren.
Oneerlijk? Misschien begreep je mijn verzoek niet.
Ik vroeg niet om een ander kleur, vroeg alleen, als je daar bestedl of je dan nog een spuitbus transparant, mee kan bestellen, als extra en geen andere kleur.
Ik denk dat er misschien toch ook anderen zijn die een spuitbus er bij willen hebben.
oxurane
@Lord Anubis :
Het bijbestellen zou op zich geen probleem hoeven te veroorzaken. Maar daarmee zou ik de deur op een kier zetten.
Ik heb het sterke vermoeden dat er deelnemers zijn die graag een andere kleur hadden gehad of in een ander vorm (spuitbus) of grootte (meer/minder ml), maar zich bij de huidige keuze (zwart / transparant in 250ml) hebben neergelegd.
Zou ik je verzoek inwilligen, dan voorspel ik dat er wellicht meerdere deelnemers willen meedoen. Maar bedenk je wel, dat juist zij de vrijheid hebben gekregen om van alles te kunnen bestellen, want de 18/18 is toch immers gehaald ?
Deze scheve manier van bestellen kan er voor zorgen dat er ook wijzigingsverzoeken komen van de huidige deelnemers. Maar als zij wijzigingen doorvoeren, zal de 18/18 niet meer gehaald worden en de AC ten onder gaan. Kortom, de groep die er voor gezorgd heeft dat de AC kan plaats vinden, moet accepteren dat zij geen wijzigingen kunnen doorvoeren. Ze mogen alleen bijbestellen. En dat is wat ik bedoel met oneerlijk.
Dus, in eerste instantie lijkt het bijbestellen geen kwaad. Maar door dat toe te staan, bestaat de kans dat deze AC op het einde toch nog de nek omgedraaid kan worden. Ik denk niet dat je dat in dank wordt afgenomen.
-=[ EDIT ]=-
Had ik deze AC / IA op commercieele basis uitgevoerd, dan had je van mij lukraak bij kunnen bestellen. Maar dan waren de prijzen ook anders. Je kunt jouw voorstel wel voor elkaar krijgen, indien je de AC overneemt van me. Dan kun je bestellen naar believen. Maar dan stel ik wel 3 voorwaarden om de AC / IA minimaal even aantrekkelijk te houden :
1) Iedereen kan bijbestellen / muteren
2) Het blijft op non-profit-basis
3) Sluitingsdatum AC blijft ongewijzigd
O ja, en de AC wordt niet geannuleerd (nu gaat ie tenslotte ook al door).
theove
Take care to get what you like or you will be forced to like what you get
Nog wat info op een ander forum gevonden:
Vanmiddag heb ik 2 spuitbussen (rood en zwart) gehaald bij Classic International (http://www.plastidip.eu) te Roermond. (voor mij is dat namelijk zeer dichtbij). Goed uitziende zaak, voornamelijk gericht op electronica (zend- en ontvangstapparatuur). De zeer vriendelijke eigenaar vertelde vanalles over Plastidip.
Ze hebben Plastidip op voorraad, zowel in spuitbussen als kleiner busje met kwast, als grotere bussen (1 gallon). Spul komt uit de USA en wordt via Canada verscheept naar o.a. Nederland. Omdat het goedje onder de gevaarlijke stoffen valt, mag het niet per vliegtuig komen. Plastidip bevat het zeer brandbare Nafta. Het moet dus per boot (speciale containers) naar Europa komen. Soms zijn er daardoor leveringsproblemen.
En niet onbelangrijk detail bij de koop via postorder is: Het minimale koopbedrag moet 25 euro zijn, anders wordt er niet via de post geleverd. Daarbij zijn de minimale verzendkosten in Nederland 11 euro. Dit staat ook op hun site: http://www.plastidip.eu/ ---> informatie ---> Hoe bestellen?T.a.v. het spul zelf: De dikte van het materiaal bepaal je door verschillende lagen te gebruiken; na drogen nogmaals spuiten voor de volgende laag. De isolatiewaarde van Plastidip in electrische circuits is zeer goed. Op vlakke oppervlakken hecht Plastidip zeer goed. Er treden geen breuklijnen op. Verwijderen gaat door vanaf de randen te gaan pellen. Is het voorwerp helemaal gedompeld/omhuld met Plastidip is het hechten beter en wordt het verwijderen uiteraard moeilijker. Wil je Plastidip blijvend gebruiken is het raadzaam om de ondergrond met een Primer te behandelen. Plastidip levert de desbetreffende Primer bij het product. Daarna is verwijderen niet meer mogelijk.
oxurane
@Theove:
Dank je wel voor deze informatie !
@Electronewby:
Je bestelling is bijgewerkt. Maar hou er rekening mee dat je op de "reservelijst" staat, voor 250 ml zwart. Eenieder die een tekentje achter zijn bestelgrootte ziet staan, staat in principe op de "reservelijst".
[Bericht gewijzigd door oxurane op (22%)]
volgens mij is dat, als iemand uitvalt van degene die nu deelnemen, jij in de plaats komt van een van hun en dan jij je materiaal geleverd krijgt.
wellicht zul jij ook maar hetgeen je wilt krijgen als er nogmaals zoveel personen gaan meedoen
Voor de duidelijkheid ;
1x zwart
1x blank
verzending: DHL
evt. geintereseerd in andere kleuren (Rood&Geel) en/of spuitbus.
[Bericht gewijzigd door Shiptronic op (35%)]
oxurane
De AC wordt omgezet in een IA en wordt afgerond. Nieuwe inschrijvingen worden niet meer geaccepteerd.
Bij deze de definitieve lijst van deelnemers :
Naam | Zwart | Trans | Zending | Mail | Betaald |
---------------+-------+-------+---------+------+---------+
Benadski | 1x | 1x | Post NL | OK |Ontvangen|
Daan Timmer | 1x | 1x | Post NL | OK |Ontvangen|
Fzwart | 1x | 1x | Post NL | OK |Ontvangen|
GRB | 1x | 1x | Post NL | OK |Ontvangen|
Hans_4 | 1x | 1x | Kiala | OK |Ontvangen|
Johnny321_nl | 1x | 1x | Post NL | OK |Ontvangen|
Klein is fijn | 1x | | Post NL | OK |Ontvangen|
Lord Anubis | 1x | 1x | Post NL | OK |Ontvangen|
MAH | | 1x | Afhalen | OK | Contant |
Modelbouwfan | 1x | 1x | Post NL | OK |Ontvangen|
Oxurane | 1x | 1x | Thuis | OK | Contant |
Pa3gws | | 1x | Post NL | OK |Ontvangen|
Pientertje | 1x | | Post NL | OK |Ontvangen|
RikTW | 1x | | Post NL | OK |Ontvangen|
Rob W. | 1x | 1x | Post NL | OK |Ontvangen|
Ronny | 1x | 1x | Kiala | OK |Ontvangen|
Shiptronic | 1x | 1x | DHL | OK |Ontvangen|
SpyEye1 | 1x | | Post NL | OK |Ontvangen|
Tinus016 | 1x | 1x | Post NL | OK |Ontvangen|
Zonnepaneeltje | 1x | 2x | Afhalen | OK |Ontvangen|
---------------+-------+-------+---------+------+---------+
Totaal | 18x | 17x | |
---------------+-------+-------+--------------------------+
Laatste update : Di 19/07/'11 - 18:10 |
----------------------------------------------------------+
-- = Bestelling vervalt => geen gegevens / respons.
Omdat ik niet iedereen zijn / haar mail-adres kan vinden op CO, los ik het anders op. Ik verzoek alle deelnemers om mij te mailen voor dinsdag 21:00 uur. Wanneer je ingelogd bent op CO, dan zie je >hier< mijn mailgegevens.
Vermeld daarin :
- Je CO nickname
- Je verzendgegevens
- Je bestelling
Ik zal je dan -per mail- een overzicht toesturen incl. de betaalgegevens.
Daan Timmer
Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)
oxurane
-=[ EDIT ]=-
Bijna iedereen heeft een mailtje ontvangen met betaalgegevens.
Er is 1 persoon uitgevallen, vanwege het uitblijven van een reactie. Helaas kan ik van hem ook geen mailgegevens vinden.
De andere heb ik kunnen mailen, maar wacht nog op een verificatie op de adresgegevens.
[Bericht gewijzigd door oxurane op (27%)]