Het is 21:00 uur geweest en we hebben het minimum niet gehaald : 11 blikjes zwart en 10 blikjes transparant.
We zitten erg dicht bij die 14 blikjes van elk. Formeel zou ik de AC moeten afblazen. Ik vind dat erg jammer, zeker omdat we er zo dicht bij zijn.

In het weekend wordt de site volgens mij iets drukker bezocht. Ik denk dat we daarmee de benodigde aantallen nog net kunnen halen. Vandaar mijn volgende voorstel : de uiterste inschrijfdatum verschuiven naar zondag 21:00 uur, OK ?
Als we het dan niet halen, is het echt afgelopen.

http://www.classicinternational.eu/_clientfiles/producten/450plastidipdompel.jpg

YouTube-filmpjes :
- Waterdichte electronica
- Gereedschap beschermen
- Autovelgen beschermen
- Plasti Dip verwijderen van autovelgen

Huidige stand : 11x zwart / 10x transparant.
Het gaat om Plasti Dip in 250 ml verfblikjes voor 8,50 EUR / stuk (excl. verzendkosten).

1x zwart 1x transparant

@ Zonnepaneeltje: als oplosmiddel heb ik de originele verdunner van Plastidip gebruikt. In de gebruiksaanwijzing staan nog meer chemische benamingen die je zou kunnen gebruiken, maar mijn chemische kennis gaat niet zover dat ik die benamingen goed kon interpreteren naar spul wat in een bouwmarkt te verkrijgen is. Vandaar dat ik het veilige pad gekozen heb en het originele spul heb gekocht.

Iemand enig idee hoelang het houdbaar is na openen van het blik?

Hangt waaarschijnlijk in grote mate af van hoeveel lucht er in het blik zit. Daarom ook overgieten in zo klein mogelijke blikken.

Dus net als een blik verf om zijn kop bewaren.
Doe mij maar 1X zwart met TNT post.

Het is lang houdbaar. Wat er gebeurt is dat het na verloop van tijd wat dikker wordt omdat het oplosmiddel verdampt, meng het met wat verdunner en het is weer goed.
Wat ik gedaan heb is het opgedroogde materiaal wat aan de binnenwand van de pot zit los gehaald en dit in een apparate pot met oplosmiddel gedaan, na verloop van tijd is het uitgeharde plastidip opgelost en weer bruikbaar.

Doe mij ook maar een blikje, zwart

Dan is zwart nu op, er is nu 14x zwart besteld.
Enkel nog 3x helder over.

zet er bij mijn naam dan maar een blikje transparent bij

De lijst is weer up-to-date.
We hebben 14x zwart gehaald. Nu nog 2x transparant. Als die gehaald zijn, dan is deze bestelling zeker gesteld.

Ik kan dan vervolgens nog kijken of er voldoende animo is voor nog 2 andere kleuren (weer elk 14 blikjes). Als die niet gehaald worden, dan gaat de bestelling zwart/transparant zoiezo door.

Maar goed, eerst afwachten of er deelnemers zijn voor de resterende 2 blikjes transparante Plasti Dip.

P.S. Mocht er nu iemand zijn die transparant wil bestellen, maar dan alleen als hij ook zwart kan meebestellen, dan kan dat. Ik sta ingeschreven voor 3 blikjes, maar neem ook genoegen met minder.

[Bericht gewijzigd door oxurane op (13%)]

In Engeland is het wel wat goedkoper. Ze hebben daar 5 literblikken en 2.5 literblikken.

Verzendkosten ongeveer 20 euro. Zouden er nog invoerrechten bij komen?
http://www.plastidip.co.uk/eStore/index.cfm?Plastidip_5%20Litre%20Can&…

Die kleine blikjes kunnen ook interessant zijn. 15% korting bij 24 stuks Ongeacht de kleuren die je kiest.
http://www.plastidip.co.uk/eStore/index.cfm?Plastidip_Junior_Can_214ml…

Ik zo graag een blikje zwart willen en een blikje transparant. Ik hoor wel of dit nog mogelijk is.

Op 9 juli 2011 14:56:59 schreef Zonnepaneeltje:
In Engeland is het wel wat goedkoper. Ze hebben daar 5 literblikken en 2.5 literblikken.

Zou niet mogen binnen de EU.

Op 9 juli 2011 14:56:59 schreef Zonnepaneeltje:

http://www.plastidip.co.uk/eStore/index.cfm?Plastidip_5%20Litre%20Can&…

Die kleine blikjes kunnen ook interessant zijn. 15% korting bij 24 stuks Ongeacht de kleuren die je kiest.
http://www.plastidip.co.uk/eStore/index.cfm?Plastidip_Junior_Can_214ml…

Precies. kijk ook maar eens op amazon.co.uk
Geen invoerrechten, ik bestel regelmatig spullen (> €300) in de UK.

@Tinus 016.
Je mag mijn blikje zwart hebben doe ik een blikje transparant.:-)
Is dat ok oxurane?

Bij Amazon kan ik niet iets goedkopers vinden. Wel bij de Engelse shop. Dat zou het geheel wel goedkoper maken, indien er blikken van 5L besteld worden.

Rekensom
65 GBP : 5L Plasti Dip zwart
65 GBP : 5L Plasti Dip transparant
20 GBP : Verzendkosten
--------
150 GBP : Subtotaal
30 GBP : 20% VAT (*)
---------
180 GBP

216,00 EUR: = 180 GBP
29,95 EUR : Bestelling 250 ml verfblikjes
09,99 EUR : Verzendkosten verfblikjes
---------
255,94 EUR

255,94 / 36 = 7,11 EUR / blikje a 250 ml

Ik heb nog 1 klein bezwaar op de Engelse site. Ik kan de betaalmethoden niet terugvinden. Wie weet hoe er betaald kan worden ?

Ik stel het volgende voor. Indien de teller blijft hangen op 14/14, dan bestel ik in NL en is het per blik 8,50 EUR. Kunnen we 18/18 halen, dan bestel ik in UK en wordt het 7,11 EUR / blik.

(*) Op de site wordt vermeld dat de prijzen ex VAT zijn. Er dient binnen de EU hoe dan ook BTW of VAT betaald te worden.

-=[ EDIT ]=-
1) Pa3gws : Is verwerkt en nu hebben we dus 14/14 gehaald. Er komt dus een bestelling. Als er tot 18/18 besteld gaat worden, dan zal de prijs per blikje zakken.
2) We hebben de 14/14 gehaald. Een ieder die nu nog besteld wordt verwerkt in de lijst, maar krijgt de markering '. Als de 18/18 niet wordt gehaald, vervallen deze gemarkeerde bestellingen.
3) MAH kun je me even mailen ?

Als het voor 7.11 gaat mag je mij ook wel noteren voor een blikje zwart.

Die nieuwe fluoriserende kleuren zijn ook wel hip. En glow in de dark zelfs. Maar dat laatste kan ik er altijd zelf nog van maken met speciaal poeder.

edit: mailtje gestuurd

Geroy's.

Stel je neemt 4 potjes zwart, kosten incl. verzenden zijn dan 4*$7,11+$6.32= $34,76. Dit is € 39,12 voor 856 ml. Per 125 ml betaal je dan € 5,71.

(edit: excl. VAT is dus exclusief 20%)

[Bericht gewijzigd door theove op (12%)]

Ik kan je aanbieding niet vinden op Amazon. Maar daarnaast kan ik niet zien in welk land Geroy zit.
Zouden ze in Amerika zitten, dan betaal je de tax, maar daarnaast hier aan de grens nog eens de invoerrechten en de BTW bij de douane. De douane slaat namelijk aan het rekenen, wanneer het invoer buiten de EU betreft.

P.S. Vergeet niet dat we het over 250 ml hebben, niet over 125 ml.

indien dit nog mogelijk is voor mij een blikje zwart en een transparant, verzenden naar belgie dus kiala.

Hans

Excuus oxurane, je hebt gelijk.

Op 9 juli 2011 17:01:03 schreef pa3gws:
@Tinus 016.
Je mag mijn blikje zwart hebben doe ik een blikje transparant.:-)
Is dat ok oxurane?

Super!!

Alles aangepast, de bestelling staat op 16 zwart /15 transparant

als nog mogelijk ... 1x zwart + 1x transparant