Prijs zal 13.42 dollar zijn(printje + verzenden), als je via paypall betaald rekenen ze 9.5 euro voor die 13.42 Is stuk goedkoper geworden dan voorheen.
Van de week nog besteld en ga nu een ander printje bestellen. 
Wat wordt de prijs nu precies? Anders wil ik misschien ook wel meedoen 
Wat mooi zou zijn is een silkscreen met de functie van elke header pin, I/O nummer, PWM ja of nee etc.. 
Net als op een Arduino:
Ik heb 'n mail naar allebei je adressen gestuurd. Het ene adres is iets met "alleen msn" en het andere heet "spamaccount", mijn mail hoort niet echt in een van die 2 categorieën.
Bij nader inzien toch wel beter die Tiny; zeker nu die printjes zo goedkoop worden.
Op hoeveel sta je al?
Op 29 juli 2011 20:36:30 schreef necessaryevil:
Ik heb 'n mail naar allebei je adressen gestuurd. Het ene adres is iets met "alleen msn" en het andere heet "spamaccount", ?
Met 1 c.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Op 29 juli 2011 17:53:20 schreef Lucky Luke:
A.S. maandag wil ik de order naar seeed gooien, daarna weet ik ook de prijs per printje precies (Waarschijnlijk ongeveer €1, kan een tiental cent meer zijn).
Ze rekenen $3.82 voor het versturen, zodat het totaal op $13.72 komt.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 29 juli 2011 20:36:30 schreef necessaryevil:
Ik heb 'n mail naar allebei je adressen gestuurd. Het ene adres is iets met "alleen msn" en het andere heet "spamaccount", mijn mail hoort niet echt in een van die 2 categorieën.
Spamacount is het adres wat ik eigenlijk overal online gebruik, en ik krijg er minder spam op dan op m'n hotmailadres. Hotmail gebruik ik alleen als ik op msn zit (en dat is ook niet meer zo vaak tegenwoordig). Daar lees ik dus geen mail.
Bij nader inzien toch wel beter die Tiny; zeker nu die printjes zo goedkoop worden.
Dat is precies het doel van dat attinybordje. Een klein, goedkoop printje. Waar je handig mee kunt ontwikkelen, maar wat ook gewoon ingebouwd kan worden in kleine projectjes.
Op hoeveel sta je al?
Moet even natellen, volgens mij inmiddels zelfs eerder teveel animo dan te weinig... Even natellen, daarna werk ik de topicstart weer bij. [ EDIT: 9 dus. Dat is teveel, tenzij we de 15 t/m 18 halen. Lord Anubis gemaild of hij eentje minder ook goed vind.]
Stijntjhe: Zie de post van peter79 en rew. Prijs per printje wordt dus ongeveer €1 -- 1,10 oid. Daar komt dan nog verzenden naar jou toe bij, maar blijft onder de €3 totaal als je niet ergens aan de andere kant van de aardbol woont. En ik ga even kijken wat ik nog kwijt kan op de silk. Pinout is sowiso +,-,d0,d1,d2,d3,d4,d5,d6,d7, net als DWARF.
Op 30 juli 2011 01:33:45 schreef Lord Anubis:
[...]
Met 1 c.
Klopt. tikfoutje bij het aanmaken van die account, nu zit ik er aan vast. Achja, nu is het spam, a count in plaats van spam account...
Op 30 juli 2011 13:12:18 schreef Lucky Luke:
[ EDIT: 9 dus. Dat is teveel, tenzij we de 15 t/m 18 halen. Lord Anubis gemaild of hij eentje minder ook goed vind.]
Kijk maar, hoe het uitkomt. Liever twee dan een.
Heb niet gekeken, maar waren de aantallen niet als minimum bedoeld bij zo'n PCB firma?
Of is het per veelvouden?
Ik zal wel lezen wat het wordt.
Oke zet mij maar op de lijst voor 1 printje.
En kijk of je die pinout op de silkscreen kan krijgen dat zou echt handig zijn 
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Layout krijg ik wel op de silkscreen, maar ik vrees dat het te klein is... (om te laten maken en om te lezen).
Het is min of meer per veelvouden. Voor Seeed is het per 10. Voor mij is het of 1 t/m 8, of 15 t/m 18. Meer dan 20 ga ik er niet bestellen, dan zit ik boven de €21.
Stijntjhe, ik kan je er dus niet bij zetten, tenzij er iemand anders er eentje minder wil, of we met z'n allen de 15 halen.
Nieuwe Layout
De + en - bij portD zal ik nog even in orde brengen.
Vergeet niet te mailen, zie lijst in topicstart
Laat maar zitten ik ga misschien zelf wat maken
Misschien ook een AC, waar staat dat AC eigenlijk voor?
AC staat voor Animo Check. Dus pollen ofdat er genoeg animo is voor een aktie.
Zijn er genoeg mensen gevonden en gaat het door, dan wordt het een IA Inkoop Aktie. (dit topic heeft dus een titelchange nodig naar IA) 
@Lucky Luke
Ik ben zelf ook geïnteresseerd in zo een bordje. Maar naar wat ik begrijp kan ik er helaas niet meer bij tenzij er nog 15 wordt gehaald?
zou ik er toch nog bij kunnen dan bevestig ik met mijn email en adres. Zo niet, ben ik zeker wel geïnteresseerd in de ATmega versie 
[Bericht gewijzigd door Shinma op (46%)]
Lucky Luke
Stijntjhe van reservelijst.
Bevestigingen bijgewerkt.
Shinma, ik heb je op de reservelijst gezet, maar eigenlijk ben ik al overboekt... (tenzij die reservelijst zo vol loopt dat we de 15 t/m/ 18 halen)
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op (19%)]
benleentje
Golden Member
Ik denk dat ik te laat ben maar ik wel er wel 2 of eventueel wel meer om de reserve lijst vol te krijgen. Ik ben zelf ook vaak te lui om zelf alles te etsen.
EDIT ik zie denk een fout in je laatste ontwerp. De onderste 18pF condensator hangt niet aan de aarde op de layout. Deze zou nog ietsje naar onder geschoven kunnen worden dan hangt de ground ook aan de groundplane.
[Bericht gewijzigd door benleentje op (15%)]
Lucky Luke
Die hangt gelukkig op de bottom layer wel aan de GND 
Die reservelijst begint aardig vol te lopen, dus misschien kun je ook nu wel meedoen. De gewone lijst is vol met 8, dan heb ik zelf m'n 2 printjes.
De reservelijst heeft er al 1 van Lord Anubis. Daar kunnen er dan nog 9 maximaal bij. Minimaal moeten er 6 bij, anders zit ik zelf met meer dan 5 printjes.
Shinma, hoeveel zou jij er willen?
Stijntje, wil jij misschien toch ook meedoen?
Als jullie drieën er elk (gemiddeld) 2 nemen zitten we op 6 
('t is voor mij eigenlijk alleen maar meer werk (en nonprofit), dus voel je tot niks verplicht. Maar als ik nog een paar mensen extra blij kan maken door 20 ipv 10 printjes in te kopen wil ik dat best doen)
EDIT: Maar laat het wel zo snel mogelijk weten, anders loopt het bestellen veel vertraging op. Ik hoop nog vandaag of desnoods morgen de gerbers naar Seeedstudio te gooien...
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op (11%)]
@Lucky Luke
In principe heb ik er maar één nodig maar ben wel bereid om er twee te nemen mocht de lijst niet vervolledigt raken. Maar volgens mij komt dat nog goed 
Lucky Luke
Whoa! 5?
OK, reservelijst is dus ook gehaald. Stijnthje gaat zelf iets maken gezien z'n andere topic.
Ik heb er zelf dan ook 5, eventueel nog maximaal 3 daarvan beschikbaar voor last-minutemensen. 
Afgezien daarvan: IA is dicht. Bestelling bij Seeed wordt morgen, dan hebben Shinma en Benleentje de tijd om te bevestigen.
Lucky Luke
O.K. Je zou er nu eventueel zelfs minder kunnen afnemen omdat Wieltje erbij gekomen is (per mail, en gelijk bevestigd). Vergeet trouwens zelf je bevestiging niet.
IA is DICHT. Anders houd ik zelf geen bordjes meer over
.
Wie nu achter het net vist: Wellicht maak ik in een volgende vakantie een ATmega versie van dit bordje. De plannen zijn er iig.
Mod's, ik verkoop nota bene Chinese spullen en jullie zien het niet
. Dit topic mag nu zelfs 2 titlechanges achter elkaar hebben... Van "[AC] Zeer basic AVR bordje" naar "[IA] Zeer basic AVR bordje", en dan gelijk naar "[IA] Zeer basic AVR bordje (gesloten)"... (Waarbij natuurlijk alleen die laatste zin heeft
).
@Roland van Leusden hieronder: Van de Atmega variant neem ik aan?
Weet ik gelijk zeker dat die IA ook doorgaat. Thanks
Maar het duurt echt minstens tot m'n volgende vakantie. Nog voorkeur wat betreft Atmega? Een Atmega328 (Zodat er ook een 168 en dergelijke in kan) of een dikke DIP40 Atmega32? (Er stond eerst "in een een", wat zou kunnen zijn overgekomen als "ineens". Ik bedoelde "in een volgende vakantie", maar er viel een woord weg ergens tussen brein en tobo... Excuses)
Silkscreen is aangepast: De pinnamen zijn anders te klein om leesbaar te zijn. Post morgen screenshot.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Ik ben er ook een aan het maken voor ATTiny2313 
Zie mijn topic.
Binnenkort houd ik een IA denk ik.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Waarom niet voor de atmega 48/88/168/328 PQFP? De footprint daarvan is OOK compatible met attiny 48/88.